2348593

eko-tropy bartka topy i mitsubishi

Bartłomiej TOPA AMBASADOREM MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV 2022

Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

W o Mitsubishi , Aktualności , Bezpieczeństwo , Eclipse Cross PHEV , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 28 lis 2022

Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych upowszechniających ekologiczne zachowania i przedstawiających wyjątkowe zakątki.

Bartłomiej Topa ma za sobą niezwykle udane dwa lata i wybitne kreacje w filmach. Nie znika również z ekranu w kultowych serialach, gdzie wraca w kolejnym sezonie "Skazanej". Doskonałymi rolami w kinowych produkcjach "Karbala" oraz "Sługi boże" potwierdził aktorskie predyspozycje do tworzenia na ekranie silnych, jednak wrażliwych bohaterów. Aktor często wciela się w role śledczych, niepokornych komisarzy po przejściach, którzy w filmach kryminalnych przyciągają uwagę widza aurą tajemnicy i niejednoznaczności. Bartłomiej Topa to także znakomity aktor teatralny, występujący na scenach Warszawy, Poznania, Gdańska, Łodzi, Torunia, Olsztyna, Częstochowy i Włocławka. Spektakle z jego udziałem "Kolacja dla głupca" w reżyserii Cezarego Żaka, "Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie", "Ludzie inteligentni" i "Niezwyciężony" od lat nie schodzą z teatralnych afiszów.
Aktor spełnia się również poza sceną i planem filmowym, współpracując z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja i wspierając ich misję poprzez udział w kampaniach. Aktywność proekologiczna wynika z zasad, którymi kieruje się w życiu, starając się upowszechniać wiedzę o ochronie klimatu. Jego współpraca z marką Mitsubishi Motors wynika z poszukiwań partnerów, wnoszących wkład w ochronę naszej planety, a filozofia pioniera elektromobilności i producenta przyjaznego środowisku modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, odpowiada jego własnym przekonaniom.

Bartłomiej Topa zasiadł po raz kolejny za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Instyle Plus 4WD tym razem w kolorze grafitowym. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross-phev), wyróżnia się awangardowym wzornictwem i napędem hybrydowo elektrycznym, pozwalającym na ładowanie akumulatora trakcyjnego z zewnętrznego źródła. Szybkie ładowanie prądem stałym do 80% pojemności baterii z ładowarek prądu stałego trwa 25 minut. Samochód dysponuje ponadto innowacyjnym napędem na cztery koła Super All Wheel Control, który korzysta z 2 silników elektrycznych umieszczonych przy przedniej i tylnej osi. Jednostka spalinowa pod maską służy głównie do ładowania akumulatora trakcyjnego oraz wspierania napędu elektrycznego wtedy, kiedy jest to niezbędne. Łączna moc zespołu napędowego wynosi 188 KM a napęd na 4 koła jest dostępny także w trybie bezemisyjnym, co odróżnia model Mitsubishi od pojazdów konkurencji. Oznacza to, że samochód może korzystać z czystej energii nie tylko w miejskich strefach zeroemisyjnych, ale również po zjechaniu w teren, na kampingach, leśnych duktach. Przeniesienie napędu na koła odbywa się – podobnie jak w samochodach w pełni elektrycznych – poprzez jednobiegową przekładnię, gwarantującą płynne przyspieszanie, co zapewnia również bezpośredni napęd obu osi wprost z silników elektrycznych, przekazujących pełny moment obrotowy natychmiast, od najniższych obrotów. Gniazdo 230 V o mocy 1500 W pozwala na korzystanie urządzeń elektrycznych, oświetlenia, w miejscach odległych od sieci energetycznej, zmieniając samochód w jeżdżący bank energii. W trybie bezemisyjnym Mitsubishi Eclipse Cross PHEV może przejechać do 55 km, a pełny zasięg wynosi około 600 km, jest więc połączeniem walorów ekologicznych, długiego zasięgu i oszczędności. Koszt przejechania 100 km przy obecnych cenach paliwa i prądu może okazać się nawet 3-krotnie niższy w porównaniu z modelami spalinowymi. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, objęty jest 5-letnią gwarancją (do 100 000 km) na cały samochód oraz 5-letnim Mitsubishi Assistance Package (bez limitu przebiegu) oraz 8 latami gwarancji (do 160 000 km) na pojemność akumulatora trakcyjnego, ładowanego z zewnętrznego źródła.

"Dbałość o ekologię i naszą planetę to jeden z moich priorytetów, dlatego wybrałem markę Mitsubishi, która oferuje samochody przyjazne środowisku. Ogromnie doceniam efektywny napęd 4x4 nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, niesamowitą ciszę i wygodę we wnętrzu i fakt, że będąc w mieście, nie muszę jeździć na stacje benzynowe i mogę ładować auto ze zwykłego gniazdka lub na stacji szybkiego ładowania. Wielką zaletą tego auta jest zasięg – dzięki niemu mogę pokonać w trasie ponad 600 km." – mówi Bartłomiej Topa.

Wyjątkową inicjatywą Bartłomieja Topy jest udział w serii filmów "Eko-tropy Bartka Topy", promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia. Scenerią serialu są najpiękniejsze zakątki Polski, a misją autorów jest popularyzowanie ekologicznego stylu życia, popieranie działań przyjaznych dala klimatu i przyrody oraz zwracanie uwagi na niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka. Przyjazne środowisku pojazdy są jednym z ważniejszych tematów, w kontekście zmian klimatycznych i odpowiedzialności za czystość planety. Hybrydowe modele z elektrycznym napędem na 4 koła, ładowane z zewnętrznego źródła, jak Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, są doskonałym przykładem elektromobilności przyszłości.

Seria filmów "Eko-tropy Bartka Topy", prezentowana w kanałach mediów społecznościowych (www.youtube.com, www.facebook.com, www.instagram.com) polskiego oddziału Mitsubishi Motors oraz na blogu www.mitsubishistories.pl rozpoczęła się wiosną 2020 roku i doczekała się nagrody w prestiżowym plebiscycie The Best of Moto.pl 2021. Bartłomiej Topa podąża tropami żyjących w polskich lasach wilków, niedźwiedzi i żubrów, rozmawia z ekspertami o odnawialnych źródłach energii, o zależnościach człowieka i przyrody, organizacjach zajmujących się ochroną polskiej flory i fauny. Do dziś odcinki serii obejrzało już ok 8 milionów polskich widzów.

"Przyznanie nagrody dla najlepszego działania reklamowego na polskim rynku ekologicznemu serialowi jest dobrą wiadomością dla naszej planety oraz świadectwem rosnącej świadomości ekologicznej i wielkiej wagi, jaką powinniśmy przykładać do ochrony środowiska. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym przedsięwzięciu i współpracować z ekipą pasjonatów z Mitsubishi Motors." – powiedział Bartłomiej Topa. Bohaterowie "Eko-tropów Bartka Topy" to świadomi ekologicznie ludzie, ciekawi świata, którzy swoim życiem, zainteresowaniami zawodowymi, aktywnością społeczną, potwierdzają szacunek do środowiska naturalnego. Serial zabiera widzów do niezwykłych miejsc, ostatnich europejskich w pełni naturalnych ekosystemów prastarej Puszczy Białowieskiej, tatrzańskich mateczników niedźwiedzia brunatnego, do sadu, gdzie od wielu pokoleń kultywowane są tajniki wolnej od chemicznych środków uprawy jabłoni, do ekologicznej pasieki, czy Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach.

"Świat zmienia się na naszych oczach – w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Świadomość miażdżących efektów tych zmian jest coraz większa i stanowi realną szansę na poprawę. Ważne, by dostrzec, że wiele możemy zrobić sami, bo efekty naszych działań się sumują i w ten sposób mamy ogromny wpływ na naszą planetę, za którą jesteśmy odpowiedzialni. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym, jak możemy z niej korzystać i jednocześnie o nią dbać. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas - ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć." – mówi aktor.

O Mitsubishi Motors Corporation Mitsubishi Motors Corporation
to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie "Drive your Ambition" - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.

 

 

 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się