2351047

polska premiera mitsubishi asx już wiosną 2023

nowe mitsubishi asx

PRezentacja astara poland

8 wersji wyposażenia nowego mitsubishi asx 2023

Polska premiera Mitsubishi ASX i prezentacja Astara Poland

W o Mitsubishi , Aktualności , Rozwiązania techniczne , ASX
Opublikowano 01 gru 2022

* 1 grudnia odbyła się polska premiera Mitsubishi ASX nowej generacji, który trafi do salonów już w marcu 2023 roku.
* Model będzie na polskim rynku dostępny w 8 wersjach dostosowanych do preferencji klientów pod względem mocy i rodzaju układu napędowego oraz wyposażenia, z uwzględnieniem pakietów dodatków bardzo cenionych w naszym klimacie.
* Astara Poland, która jest wyłącznym importerem i dystrybutorem modeli marki Mitsubishi w Polsce, zaprezentowała polskim mediom plany polskiego oddziału oraz plany i osiągnięcia działającej w 19 krajach firmy Astara.


Nowa generacja modelu Mitsubishi ASX, sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach, została opracowana specjalnie z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach, co znalazło wyraz w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu z przemyślanymi rozwiązaniami, pozwalającymi na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej, z przesuwaną kanapą oraz w oszczędnych, przyjaznych środowisku układach napędowych i zaawansowanych systemach wspierających kierowcę podczas podróży. Samochód dba nie tylko o bezpieczeństwo, ale również o dobry nastrój pasażerów dzięki supernowoczesnym systemom komunikacji i rozrywki.
Mitsubishi ASX reprezentuje popularny w Europie segment B SUV, w którym rywalizował z sukcesem od debiutu w roku 2010, trafiając na naszym kontynencie do blisko 380 000 klientów. Druga generacja idzie o krok dalej pod względem zaawansowania układów napędowych, ich oszczędności i walorów ekologicznych, najnowszych rozwiązań z dziedziny dynamiki podwozia, bezpieczeństwa biernego oraz aktywnego i funkcjonalności.


Nowa platforma – większe możliwości
Nowy ASX oparty jest na platformie CMF-B Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi, dzięki której możliwe było wprowadzenie dynamicznej kontroli podwozia (Dynamic Chassis Control), analizującej dane z sensorów, w chwilach przeciążeń na zakrętach i ograniczającej moment obrotowy odpowiedniego koła w celu korygowania toru jazdy. Nowa platforma Aliansu pozwala również na poszerzenie gamy układów napędowych. Wersję podstawową napędza turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,0 litra i mocy 90 KM, połączona z 6-biegową przekładnią manualną, zadbano jednak o szeroki wybór dostępnej mocy i różnorodny charakter napędów w ofercie nowego ASX. Pozostałe, zelektryfikowane napędy benzynowe oferują nie tylko wyższe osiągi, ale i wyższe wyrafinowanie techniczne oraz dynamikę. Dwa warianty mocy turbodoładowanej jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o pojemności 1,3-litra (140 KM i 160 KM) wspiera instalacja miękkiej hybrydy (MHEV), która podnosi oszczędność oraz responsywność poprzez wspomaganie momentu obrotowego w chwilach, kiedy jest on potrzebny, na przykład podczas przyspieszania. Układ, obejmujący napędzany paskiem klinowym dwufunkcyjny alternator-rozrusznik oraz 12-woltowy akumulator, pozwala na odzyskiwanie energii zarówno w fazie zwalniania, jak i hamowania. Wersji 140-konnej towarzyszy w ofercie 6-biegowa przekładnia manualna, dla wersji 160-konnej przewidziano 7-biegową dwusprzęgłową przekładnię automatyczną DCT.


Na polskim rynku pojawia się również, po raz pierwszy w tym modelu, wersja z tradycyjną hybrydą (HEV), łączącą jednostkę benzynową o pojemności 1,6 litra z dwoma silnikami elektrycznymi i automatyczną przekładnią z kilkoma trybami pracy.
Uzupełnieniem oferty będzie w dalszej kolejności elektryczna hybryda ładowana z zewnętrznego źródła prądu, napędzana układem PHEV, będącym znakiem rozpoznawczym Mitsubishi. Zespół napędowy oparty jest na podobnej jak w tradycyjnej hybrydzie konfiguracji – połączeniu silnika benzynowego o pojemności 1,6 litra z dwoma silnikami elektrycznymi zasilanymi z większego akumulatora o pojemności 10,5 kWh, który pozwala na pokonywanie codziennych dystansów w wyłącznie bezemisyjnym trybie elektrycznym. Nowy Mitsubishi ASX dołączy więc w gamie Mitsubishi do modeli Outlander PHEV i Eclipse Cross PHEV, łączących system PHEV i konstrukcję SUV-a.


Nowoczesny family look SUV-a Mitsubishi
Silnym atutem nowej generacji ASX jest wzornictwo, z rzucającym się w oczy frontem nadwozia w stylu dynamicznej tarczy („Dynamic Shield”), który łączy wszystkie SUV-y Mitsubishi, nadając im atrybuty solidności i dynamiki. ASX zyskał też optycznie na wielkości, dzięki wysokim nadkolom, 17- lub 18-calowym kołom i sportowej posturze. Tył modelu zwraca uwagę bardzo silnym elementem wyróżniającym, którym jest nowo zaprojektowany logotyp modelu i trójwymiarowy napis Mitsubishi, rozciągający się na całą szerokość samochodu, pomiędzy pięknie wkomponowanymi kloszami zintegrowanych tylnych świateł LED. Dla wszystkich wersji wyposażenia dostępnych jest sześć kolorów nadwozia: jednolity Charcoal Blue oraz metaliczne Onyx Black, Royal Blue, Steel Grey Crystal White oraz Sunrise Red. Bogatsze wersje Intense+ oraz Instyle będą dostępne także z czarnym dachem.


Wnętrze SUV-a stawia projektantom szczególne wymagania, poza przestronnością i ciekawym wzornictwem, samochód musi zachęcać trwałością materiałów, dobrą widocznością, przemyślanymi rozwiązaniami pozwalającymi elastycznie kształtować przestrzeń. ASX reprezentuje wszystkie te walory – wysoka pozycja kierowcy i łatwość wsiadania, funkcja odsuwania tylnej kanapy, umożliwiająca pełne wykorzystanie przestrzeni pasażerskiej lub bagażnika o pojemności do 467 litrów, trwałe, łatwe w utrzymaniu tapicerki z tkaniny lub skóry – ucieszą użytkowników prowadzących aktywny tryb życia.


Bezpieczeństwo i cyfrowa personalizacja
Poza nowoczesną platformą podwoziową, zaawansowanymi układami napędowymi i atrakcyjnym, obszernym nadwoziem, wraz z nową generacją model ASX wchodzi na wyższy poziom nowoczesnych technologii cyfrowych i personalizacji. Każda z ośmiu wersji jest wyposażona standardowo w pełen zestaw przednich i bocznych poduszek powietrznych kierowcy i pasażera, kurtyny boczne po każdej stronie, pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami naciągu, zagłówki z ochroną kręgów szyjnych oraz punkty mocowania fotelików ISOFix. Model otrzymuje również bardzo szeroki zakres aktywnej ochrony pasażerów poprzez pomagające kierowcy nowe rozwiązania techniczne, noszące wspólną nazwę ADAS (Advanced Driver Assistance System). Tak zwane systemy asystenckie nie tylko podnoszą pewność i redukują stres oraz zmęczenie kierowcy, dbają przede wszystkim o dostarczanie dodatkowych informacji tam, gdzie nie sięga percepcja człowieka i starają się uprzedzać jego reakcje, eliminując sytuacje grożące wypadkiem lub minimalizując skutki nieuchronnej kolizji. ASX po raz pierwszy we wszystkich wersjach oferuje w standardzie system ograniczający skutki kolizji czołowych (Forward Collision Mitigation) z funkcją ochrony pieszych i systemem monitorowania dystansu do pojazdu poprzedzającego (Distance Warning). Bez dopłat każda wersja otrzymuje system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Warning), system utrzymywania na pasie ruchu (Lane Keeping Assist) i system rozpoznawania znaków drogowych (Traffic Sign Recognition). Przed kolizjami chronią także standardowe czujniki parkowania przód, tył oraz kamera cofania i adaptacyjny tempomat. Najwyższa wersja wyposażenia dysponuje funkcją MI-PILOT, która zapewnia jazdę autonomiczną poziomu 1, łącząc adaptacyjny tempomat (ACC) i system centrowania na pasie ruchu (LCA).


Personalizacja funkcji obejmuje zarówno możliwość dostosowania do własnych preferencji ustawienia interfejsów wyświetlaczy, jak i poszczególnych funkcji systemów informacji i rozrywki. W ASX dostępne są trzy rodzaje zestawów zegarów – podstawowy zestaw analogowy z wbudowanym ekranem o przekątnej 4,2 cala, kolejnym jest konfigurowalny zestaw cyfrowy z ekranem o przekątnej 7 cali, najbardziej zaawansowanym jest w pełni personalizowany cyfrowy wyświetlacz kierowcy o przekątnej 10,25 cala, który umożliwia również wyświetlanie instrukcji systemu nawigacyjnego.


W wyższych wersjach personalizacji podlega także charakterystyka pracy najważniejszych układów, którą wprowadzamy za pośrednictwem systemu Multi-Sense. Kierowca może więc zmienić reakcje układu kierowniczego, układu stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji oraz reakcje na pedał przyspieszenia, korzystając z predefiniowanych trzech trybów jazdy oraz trybu dającego mu prawo wprowadzenia własnych parametrów:

* ECO*: tryb, którego priorytetem jest maksymalna sprawność energetyczna.
* PURE**: służący wyłącznie do jazdy z napędem elektrycznym.
* SPORT: maksymalna moc przenoszona na koła, odpowiednie ustawienia stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, zmiana sposobu reakcji układu kierowniczego z naciskiem na większą przyjemność podczas dynamicznej jazdy.
* MY SENSE: umożliwia kierowcy personalizację ustawień samochodu, a także
zmianę koloru oświetlenia wnętrza diodami LED (8 kolorów)

*wersje z silnikiem spalinowym, miękka hybryda i pełna hybryda HEV.
** wersje PHEV.

8 wersji ASX 2023
Polscy klienci, którzy zdecydują się na zakup nowego Mitsubishi ASX, będą mieli do wyboru aż osiem wersji modelu, zróżnicowanych zarówno pod względem mocy napędu, rodzaju przekładni, jak i specyfikacji wyposażenia.


1. INVITE + STYLE
Bazową wersją specyfikacji jest INVITE dostępna z silnikiem 1.0 Turbo o mocy 90 KM, współpracującym z 6-biegową przekładnią manualną. W Polsce oferowana jest wraz z pakietem STYLE. W standardzie klient otrzyma: reflektory w technologii Full LED, system nagłośnienia z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali, umożliwiający współpracę ze smartfonami poprzez interfejs Android Auto i Apple Car Play, elektrycznie sterowane szyby, a także elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, tempomat i kierownicę obszytą skórą ekologiczną. Już w bazowej wersji kierowca wspierany jest przez systemy asystenckie: system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją utrzymania w pasie ruchu i system rozpoznawania znaków drogowych, a także system ograniczający skutki kolizji czołowych z funkcją ochrony pieszych i systemem monitorowania dystansu do pojazdu poprzedzającego. W standardzie znalazły się przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamera cofania. Rzadkością w wersjach bazowych są zwykle elementy, które właściciel nowego ASX otrzymuje bez dopłat – są to: system dostępu bezkluczykowego, automatyczna klimatyzacja, elektrycznie składane i podgrzewane lusterka oraz automatyczne wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu. Pakiet STYLE dodaje do tej specyfikacji elementy wnoszące walory praktyczne i wizerunkowe: relingi dachowe oraz przyciemniane tylne szyby.


2. INVITE + STYLE + COLD
Wersję INVITE z pakietem STYLE, wzbogaconą dodatkami pakietu COLD przewidziano z większym turbodoładowanym 1,3-litrowym silnikiem o mocy 140 KM, współpracującym z 6-biegową przekładnią manualną oraz układem Mild Hybrid. W pakiecie COLD znalazły się elementy użyteczne w naszym klimacie – podgrzewane fotele oraz podgrzewana, obszyta skórą kierownica.

3. INFORM
Ten sam układ napędowy – turbodoładowany 1,3-litrowy silnik o mocy 140 KM, sprzężony z 6-biegową przekładnią manualną, wspierany przez układ Mild Hybrid – napędza wersję INFORM dysponującą nieco uboższym wyposażeniem od wersji INVITE + STYLE. Nie ma w niej elementów pakietu STYLE – relingów i przyciemnionych szyb z tyłu, klimatyzację automatyczną zastępuje manualna, w standardzie nie znalazł się także dostęp bezkluczykowy.


4. INTENSE + STYLE + COLD – 1,3 (MHEV) 140 KM 6MT
5. INTENSE + STYLE + COLD – 1,3 (MHEV) 160 KM 7DCT
Bogatsza względem INVITE i INFORM wersja INTENSE dostępna jest z dwoma wariantami napędu: 140-konnym, turbodoładowanym silnikiem 1,3 z 6-biegową przekładnią manualną oraz z jego wersją 160-konną, współpracującą z 7-biegową przekładnią DCT. W obu układach zastosowano system Mild Hybrid. Oba warianty silnikowe w tej wersji wzbogacono w ofercie pakietami STYLE (relingi dachowe, przyciemniane tylne szyby i 18-calowe felgi aluminiowe) oraz COLD (podgrzewane przednie fotele i pokryta skórą podgrzewana kierownica).
Wariant INTENSE poznamy natychmiast po antenie w kształcie płetwy rekina i chromowanych wykończeniach dolnych listew drzwi. ASX w tej wersji oferuje dodatkowo między innymi: tempomat adaptacyjny (dla egzemplarzy z automatyczną skrzynią biegów z funkcją STOP&GO), system monitorowania martwego pola, fotochromatyczne lusterko wsteczne, 7-calowy wyświetlacz tablicy zegarów, automatyczne światła drogowe, tapicerkę ze skóry ekologicznej oraz regulację wysokości fotela pasażera.


6. INTENSE + STYLE + COLD + NAVI – 1,3 (MHEV) 160 KM 7DCT
7. INTENSE + STYLE + COLD + NAVI – (HEV) Hybryda 1.6 145 KM AT
Wersja INTENSE, wzbogacona w stosunku do powyższych wariantów INTENSE o pakiet NAVI, pozostawia klientom wybór pomiędzy dwoma układami napędowymi – 160 konnym silnikiem spalinowym, wspomaganym instalacją Mild Hybrid z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną lub klasyczną hybrydą, oferującą 145 KM mocy zespołu napędowego, składającego się z silnika benzynowego o pojemności 1,6 litra oraz dwóch sprawnych silników elektrycznych, zasilanych z akumulatora o pojemności 1,26 kWh. Wraz z pakietem NAVI na pokładzie samochodu pojawia się wbudowana nawigacja, stacja multimedialna z ekranem dotykowym o przekątnej 9,3 cala, cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,25 cala i – jako dodatek, korzystający z danych nawigacji – system ostrzegania o przekroczeniu dozwolonej prędkości.


8. INSTYLE
W najwyższej specyfikacji INSTYLE, napędzanej benzynowym, turbodoładowanym silnikiem o mocy 160 KM, z 7-biegową przekładnią automatyczną DCT, klient otrzyma, poza elementami i funkcjami niższych wersji elektrycznie sterowane okno dachowe, funkcję automatycznej jazdy poziomu 1 MI-PILOT, a także: cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,25 cala, 9-głośnikowy system nagłośnienia premium BOSE z subwooferem i z radioodtwarzaczem dysponującym ekranem dotykowym o przekątnej 9,3 cala. We wnętrzu znalazły się: fotele pokryte skórzaną, czarną tapicerką – z czego fotel kierowcy dysponuje elektryczną regulacją pozycji z funkcją zmiany podparcia odcinka lędźwiowego – a także indukcyjna ładowarka do telefonu.
Poza ośmioma zróżnicowanymi poziomami wyposażenia, dla klientów przygotowano również oryginalne dodatki z szerokiej gamy akcesoriów, połączonych w przemyślane pakiety. Zestawy odpowiadają potrzebom różnych grup klientów i ułatwiają dostosowanie samochodu do odmiennych stylów życia.

Przedsprzedaż ASX 2023
Astara Poland otworzyła listy zamówień na nowy model, wprowadzając atrakcyjny Program Przedsprzedaży Mitsubishi ASX, do którego można zgłosić się na stronie: https://www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera. Program, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, zapewni klientom, którzy zdecydują się na rezerwację do końca roku, aż 7 lat spokoju dzięki 5-letniej gwarancji fabrycznej i dodawanej w gratisie 2-letniej ochronie pogwarancyjnej. Przewidziano też szereg dodatkowych korzyści oraz możliwość szybkiego, wygodnego skonfigurowania i rezerwacji wybranego egzemplarza. Właściciele ASX nowej generacji otrzymują samochód z bogatym pakietem ochronnym:


• 5 lat gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej). Zobowiązanie gwarancyjne, poza poczuciem bezpieczeństwa właściciela w przypadku awarii pojazdu, obniża koszty eksploatacji i podnosi wartość samochodu przy jego odsprzedaży.
• 5 lat gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) .
• 5 lat gwarancji Mitsubishi Assistance bez limitu przebiegu - bezpłatna pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem, zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży i wandalizmu. Pomoc oferowana jest przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
• Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu – posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.
• 12 lat gwarancji na perforację blach nadwozia.


Klienci, którzy zdecydują się na rezerwację Mitsubishi ASX do 31.12.2022 roku otrzymują dodatkowe 2 lata ochrony pogwarancyjnej w wersji Premium.


Prezentacja Astara Poland
Polska prezentacja Mitsubishi ASX nowej generacji była okazją do przedstawienia spółki ASTARA Poland, która jest wyłącznym importerem i dystrybutorem modeli marki Mitsubishi w Polsce. Pod nazwą nowej spółki, należącej do międzynarodowej grupy ASTARA, funkcjonuje zespół dawnej firmy MMC Car Poland, która od 1996 roku odpowiadała w Polsce za dystrybucję, sprzedaż i serwis samochodów spod znaku trzech diamentów. „Astara w Polsce to prawdziwi pasjonaci motoryzacji – mieszanka tradycji oraz bardzo młodych innowatorów. Średni staż w naszym zespole to ponad 12 lat. W ciągu 26 lat sprzedaliśmy ponad 100 000 samochodów Mitsubishi” – powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny ASTARA Poland.


Strategia grupy ASTARA koncentruje się na zmieniających się potrzebach klientów, dlatego ASTARA Poland pracuje nad poszerzeniem skali działań rynkowych, aby poprzez własny system dystrybucji, komunikacji i mobilności, wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, zaprezentować nowe marki. Prace te zbiegają się w czasie z procesem transformacji całej branży, która stara się odpowiadać na społeczne potrzeby, dotyczące zmierzania w kierunku zrównoważonego transportu, skuteczniejszego wprowadzania cyfryzacji i podnoszenia wydajności energetycznej.


Od zawsze nasza strategia była skoncentrowana na Kliencie i jego potrzebach. Teraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom ASTARA będziemy potrafili w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzieć na rosnące oczekiwania, proponując różnorodne formy własności i użytkowania pojazdów – od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko i długookresowy wynajem, a także subskrypcję i usługi, które umożliwiają systemy łączności. Wejście do międzynarodowej i wielomarkowej grupy ASTARA otworzyło przed nami szerokie możliwości rozwoju firmy. Obecnie intensywnie pracujemy nad nawiązaniem współpracy z innymi markami, aby rozpocząć ich sprzedaż w Polsce. Pierwszego efektu tych prac spodziewamy się już w 2023 roku. Również w przyszłym roku planujemy rozpocząć intensywną digitalizację, która pozwoli nam wdrażać innowacyjne systemy dystrybucji oraz nowoczesne formy mobilności. Już niebawem natomiast, dążąc do jak najlepszej efektywności operacyjnej, korzystając z wiedzy i zasobów grupy, osiągniemy synergię wybranych działań z zespołem Isuzu Polska, oczywiście przy pełnym zachowaniu odrębności tych znakomitych marek. Astara Poland będzie zatem zaskakiwać, będziemy konsekwentnie podążać w kierunku stania się liderem w branży, proponując wysokiej jakości produkty i usługi wszystkim naszym Klientom. ” – dodał Piotr Szewczyk.

Zaawansowana cyfryzacja działań przyspieszy i ułatwi wszystkie etapy zakupu nowego samochodu bez wychodzenia z domu i pozwoli na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów.


ASTARA to innowacyjna, wielokulturowa firma zajmująca się mobilnością, która zawsze patrzy w przyszłość. Nasze bogate doświadczenie i umiejętność ciągłej obserwacji zmian zachodzących w sferze mobilności pozwalają nam dostosowywać się do szybko zmieniających się technologii, trendów i potrzeb użytkowników. Wszystko dzięki zróżnicowanemu i utalentowanemu zespołowi ponad 30 narodowości, wywodzącemu się z różnych środowisk, takich jak inżynierowie, eksperci od marketingu czy specjaliści IT, zawsze gotowi znaleźć najlepsze rozwiązania” – powiedział Rafael Sainz de Herrera, szef dystrybucji Astara Europe.


Portfolio rozwiązań firmy ASTARA obejmuje linie biznesowe skupione na dystrybucji samochodów, osiągające wynik ponad 200 000 sprzedanych egzemplarzy, oferty wynajmu samochodów, zaspokajające indywidualne potrzeby. W ofercie znajdują się także rozwiązania z dziedziny łączności i badania rynku, które ułatwiają markom wgląd w ich strategię na poziomie korporacyjnym.


Razem budujemy globalną firmę, obecną w 19 krajach Europy, Ameryki Południowej i Azji, której prognozowane obroty w 2022 roku sięgają 5,5 mld euro. Identyfikujemy i śledzimy globalne trendy na rynku, którym kierują potrzeby klienta, co inspiruje nas do odkrywania nowych możliwości i budowania użytecznych rozwiązań. Jesteśmy przygotowani na nadchodzące zmiany dzięki narzędziom, które wciąż rozwijamy. Stopniowo rozwijamy ASTARĘ na wielu nowych rynkach i muszę powiedzieć, że znaleźliśmy w Polsce fantastycznych partnerów biznesowych – niezawodny, doświadczony zespół, dzięki któremu możemy iść do przodu i oferować polskim klientom najbardziej aktualne i innowacyjne produkty i usługi” – dodał Rafael Sainz de Herrera.


O ASTARA
Działająca od 1979 roku Astara to jedna z największych na świecie grup przedsiębiorstw, zapewniających produkty I usługi w obszarze motoryzacji i mobilności na trzech kontynentach, w 19 krajach, z ponad 230 000 sprzedaży pojazdów rocznie. Astara jest obecna w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Austrii, Belgii, Finlandii, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Szwecji, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Argentynie, Boliwii, Chile, Kolumbii, Peru i na Filipinach, reprezentując 30 marek samochodów. Astara zapewnia ekosystem dystrybucji i mobilności, obejmujący wszystkie rynki, na których działa grupa, w tym wszystkie opcje własności, subskrypcji, użytkowania i łączności, które zapewniają najnowsze technologie. Jako nowa, innowacyjna i zaawansowana technologicznie marka, Astara realizuje plan strategiczny koncentrujący się na rosnących i zmieniających się potrzebach klientów w zakresie zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej, wdrażając w życie własny ekosystem dystrybucji, mobilności i komunikacji. Wyznaczanie nowej ścieżki rozwoju dystrybucji i usług transportowych, zbiega się w czasie z okresem transformacji całej branży i ma stanowić odpowiedź na nowe wyzwania stawiane przez użytkowników pojazdów. Innowacyjne systemy online Astara oferujące różnorodne formy posiadania i użytkowania pojazdów - od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko i długookresowy wynajem a także subskrypcję i systemy łączności, w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzą na rosnące oczekiwania klientów. Zaawansowana cyfryzacja działań przyspieszy i ułatwi wszystkie etapy zakupu i wynajmu nowego samochodu bez wychodzenia z domu i pozwoli na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem www.astara.com


O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • Menadżer ds. PR i mediów społecznościowych
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10
Do pobrania

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się