Maciej Kawecki nowym ambasadorem Mitsubishi Motors w Polsce
Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
Doktor Maciej Kawecki jest znany szerzej ze swojej działalności popularyzującej nowe technologie oraz polskich wynalazców, naukowców i twórców startup-ów, między innymi na swoich - odwiedzanych przez setki tysięcy użytkowników - profilach społecznościowych – m.in. Linkedin https://www.linkedin.com/in/maciejkawecki/ a także w środowym cyklu w programie Dzień Dobry TVN oraz w programie „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Onetu i Komputer Świata. Nowy ambasador marki Mitsubishi Motors jest prezesem Instytutu im. Stanisława Lema, od sierpnia 2019 piastuje funkcję dziekana w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, a od 2021 pełni funkcję prorektora tej uczelni ds. innowacji. Ma w swoim dossier liczne publikacje dotyczące bezpieczeństwa i przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dotyczy przetwarzanie ich danych. Publikacje te były pokłosiem zarówno jego studiów doktorskich, pracy w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych podczas wprowadzania w Polsce unijnej reformy ochrony danych osobowych (RODO) oraz pracy w Ministerstwie Cyfryzacji jako koordynatora wdrożenia nowej ustawy o ochronie danych i przepisów wprowadzających, które zmieniły ponad sto polskich aktów prawnych. Jego wkład został doceniony licznymi nagrodami i tytułami, m.in.: znalazł się wśród prawników Liderów Jutra, a także dwukrotnie w rankingu „50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce” Dziennika Gazety Prawnej.
Maciej Kawecki odebrał kluczyki do najnowszego modelu hybrydowego Mitsubishi ASX 1.6 HEV w wersji INTENSE, która w Polsce dostępny jest z pakietami wyposażenia dodatkowego STYLE, COLD i NAVI. Samochód z czerwonym metalicznym lakierem i czarnym dachem należy do drugiej generacji modelu, dostępnej od marca w polskich salonach, która została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach. Przejawia się to w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu i przemyślanych rozwiązaniach, pozwalających na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej. W wybranej wersji INTENSE pod maską pracuje 143-konny hybrydowy zespół napędowy, składający się z silnika benzynowego o pojemności 1,6 litra oraz dwóch silników elektrycznych, zasilanych z akumulatora o pojemności 1,26 kWh. Wraz z zestawem dodatków STYLE model ASX zyskał relingi dachowe, przyciemniane tylne szyby i 18-calowe felgi aluminiowe. Pakiet COLD, przydatny w naszym klimacie, to podgrzewane przednie fotele i pokryta skórą podgrzewana kierownica, NAVI oznacza wbudowaną nawigację oraz stację multimedialną z ekranem dotykowym o przekątnej 9,3 cala, a także cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,25 cala. Jako dodatek, korzystający z danych nawigacji – wspiera kierowcę system ostrzegania o przekroczeniu dozwolonej prędkości.
„Podoba mi się dynamiczna sylwetka tego auta – fajnie wygląda napis Mitsubishi z tyłu i ledowe, nowoczesne światła – mówi Maciej Kawecki. „Wewnątrz mamy naprawdę dużo miejsca! Doceniam wysoką jakość materiałów, a jako entuzjasta nowinek technologicznych od razu zwracam uwagę na wyświetlacze – ich wygląd, funkcjonalność, możliwości, jakie dają. Mogę bezprzewodowo połączyć swój telefon z autem, a duży wyświetlacz pokaże dane z mego smartfona. Sterowanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Dla mnie najważniejszy nie jest cel podróży, tylko atmosfera, towarzystwo w którym podróżuję, auto to także nasz towarzysz, więc fajnie, jeśli się nawzajem lubimy” – dodaje.
Nowe Mitsubishi ASX od 999 zł miesięcznie
Nowe Mitsubishi ASX zadebiutowało w polskich salonach w ubiegłym miesiącu. Model jest na polskim rynku dostępny w 7 wersjach wychodzących naprzeciw różnym oczekiwaniom klientów pod względem mocy i rodzaju układu napędowego oraz wyposażenia, z dodatkiem pakietów, które sprawdzą się w naszym klimacie. Ceny Mitsubishi ASX startują od 99 990 zł i uwzględniają zarówno bogate wyposażenie, jak i wartość najlepszego na rynku, 5-letniego pakietu gwarancyjnego. Nowe Mitsubishi ASX jest także dostępne w promocyjnym kredycie o nazwie „Niski” Santander Consumer Bank a miesięczna rata zaczyna się już od 999 zł.
*Propozycja kredytu samochodowego oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 B dotyczącego modelu ASX 1.0 INVITE + STYLE, przy założeniu że cena pojazdu wynosi 99990zł, wkład własny 39996zł, wyliczenia dla przykładu reprezentatywnego na dzień 24.3.2023 r. ustalonego zgodnie z ustawą z dnia 12.5.2011 r. o kredycie konsumenckim są następujące: stała stopa oprocentowania kredytu: 10,99%, całkowity koszt kredytu: 28980,47zł, który obejmuje: prowizję bankową: 2079,46zł, odsetki: 26001,01zł, comiesięczną opłatę za prowadzenie rachunku kredytowego: 15zł,. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 13,22% dla całkowitej kwoty kredytu: 59994zł; czas obowiązywania umowy: 60 miesięcy; całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta: 88974,47zł; wysokość pierwszej miesięcznej spłaty: 999,59zł, wysokość miesięcznych równych spłat 2-59: 999,36zł, wysokość ostatniej raty balonowej: 30012zł. Propozycja obowiązuje od 03.04.2023 do 30.04.2023. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Ostateczna decyzja o przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny zdolności kredytowej Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.