Anna Cieślak jeździ nowym Mitsubishi ASX
Anna Cieślak – aktorka niezwykle ceniona za swój talent, ale również działaczka społeczna. Od 7 lat jest ambasadorką marki Mitsubishi Motors, niedawno odebrała kluczyki do nowego modelu ASX.
Anna Cieślak to znana z najlepszych stołecznych scen oraz wielu kreacji na dużym i małym ekranie aktorka i aktywistka społeczna. Na co dzień można ją podziwiać w bogatym repertuarze Teatru Polskiego – m.in. w tak znakomitych przedstawieniach, jak „Tango”, czy „Deprawator” oraz serialach „Szadź”, „Mój Agent”, czy debiutującej wkrótce serii „Kawa z kardamonem”. Anna Cieślak jest ambasadorką marki Mitsubishi już od 7 lat, a teraz zasiądzie za kierownicą nowego Mitsubishi ASX (https://www.mitsubishi.pl/samochody/asx ) w najlepiej wyposażonej wersji Instyle w białym kolorze nadwozia z czarnym dachem.
„Z wielką radością siadam za kierownicą nowego Mitsubishi ASX, w którym zaczynałam moją przygodę z marką. W nowym ASX już na pierwszy rzut oka widać wyjątkowy sznyt stylistyczny, któremu towarzyszy wzorowa ergonomia i funkcjonalność. Wnętrze tchnie świeżością, a technologiczne zaawansowanie nie onieśmiela, gdyż jest super proste w obsłudze. Cenię sobie również naprawdę niskie spalanie, szczególnie, że często ruszam w trasę, a już niebawem mój ASX pokona ze mną bardzo długie dystanse w ramach kolejnego, ciekawego projektu jaki realizujemy wspólnie z Mitsubishi. Serdecznie zapraszam do śledzenia naszej wyprawy w moich mediach społecznościowych i profilach Mitsubishi Motors Polska. Będziemy opowiadać o naszej przygodzie od czerwca aż do września.” – mówi Anna Cieślak.
Nowe Mitsubishi ASX Instyle z białym metalicznym lakierem i czarnym dachem, którym podróżuje Anna Cieślak to druga generacja modelu, dostępna od marca w polskich salonach. Została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach. Widać to w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu i przemyślanych rozwiązaniach, pozwalających na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej. W wybranej przez aktorkę najwyższej wersji INSTYLE pod maską pracuje benzynowa, turbodoładowana jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o pojemności 1,3-litra i mocy 158 KM, która współpracuje z 7-biegową dwusprzęgłową przekładnią automatyczną DCT. Topowy model INSTYLE ma do zaoferowania poza 14 systemami bezpieczeństwa i elementami i funkcjami niższych wersji systemy automatycznej jazdy poziomu 1 MI-PILOT, a także cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,25 cala i 9-głośnikowy system nagłośnienia premium BOSE z radioodtwarzaczem dysponującym ekranem dotykowym o przekątnej 9,3 cala. We wnętrzu znalazły się też skórzana, czarna tapicerka, regulacja fotela kierowcy z funkcją zmiany podparcia odcinka lędźwiowego, indukcyjna ładowarka do telefonu, i elektrycznie otwierane okno dachowe.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.