Dr Maciej Kawecki ambasadorem modelu Mitsubishi COLT
Dr Maciej Kawecki – niezwykle aktywny i skuteczny promotor polskich wynalazców i innowatorów, wykładowca, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi COLT w Polsce.
Doktor Maciej Kawecki ma misję popularyzowania nauki i nowych technologii stworzonych przez polskich wynalazców, naukowców i twórców startup-ów. Robi to za pośrednictwem swoich - odwiedzanych przez setki tysięcy użytkowników - profili społecznościowych – m.in. Linkedin https://www.linkedin.com/in/maciejkawecki/ i YouTube This Is IT - https://www.youtube.com/@MK_ThisIsIT oraz własnego bloga Blog thisisit.edu.pl. Ambasador innowacyjnego modelu Mitsubishi COLT jest prezesem Instytutu im. Stanisława Lema, cyfrowym ambasadorem Unii Europejskiej oraz piastuje funkcję dyrektora Centrum Innowacji Uniwersytetu WSB Merito w Warszawie. Ma w swoim dorobku liczne publikacje dotyczące bezpieczeństwa i przetwarzania danych. Maciej Kawecki znalazł się również wśród prawników Liderów Jutra, otrzymał tytuł osobowości roku 2022 FinTek Polska a także był dwukrotnie w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej w uznaniu za swój wkład w reformę ochrony danych osobowych. Sam o sobie mówi, że jest humanistą w świecie technologii. Stawia na to, co polskie i innowacyjne, dostrzegając w technologiach zawsze to, co najbardziej ludzkie.
Nowy ambasador modelu Mitsubishi COLT Maciej Kawecki testuje najnowszy model hybrydowego Mitsubishi COLT 1.6 HEV w wersji INSTYLE z najmocniejszym w gamie układem pełnej hybrydy HEV o mocy 146 KM i przekładnią automatyczną. Samoładujący się układ hybrydowy EVO Hybrid wyróżnia się najwyższą mocą wśród konkurentów i największą w segmencie pojemnością akumulatora trakcyjnego, chronionego 8–letnią gwarancją producenta. W kabinie INSTYLE można korzystać ze specjalnego, nastrojowego oświetlenia wnętrza sterowanego przez system Multisense oraz systemu nagłośnienia premium marki BOSE z 9 głośnikami, w tym z subwooferem. Wirtualny kokpit, prezentujący zegary i najważniejsze informacje na 10-calowym wyświetlaczu, można konfigurować według własnych preferencji. W INSTYLE funkcjonują w standardzie dodatkowe systemy bezpieczeństwa – system kamer 360 stopni (w tym kamera cofania), system ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas jazdy do tyłu (RCTA) oraz system półautonomicznego parkowania z 12 czujnikami, który pozwala wyszukać dostępne miejsce parkingowe, nie tylko prostopadłe czy równoległe, ale również wyznaczone ukośnie. Parkuje auto i pozwala bezpiecznie wyjechać z miejsca postojowego, przejmując kontrolę nad kierownicą. W klasie aut miejskich segmentu B Colt jest jedynym modelem z systemem autonomicznego parkowania i 5-letnią gwarancją. Więcej informacji o modelu Mitsubishi COLT można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/colt
„Nowy model Mitsubishi COLT urzekł mnie zwartą, zgrabną sylwetką i dynamiką, ale najlepsze znalazłem w środku.” – mówi Maciej Kawecki. „17 bezobsługowych, ale cały czas czuwających systemów bezpieczeństwa oraz bardzo intuicyjny, funkcjonalny, ogromny ekran oraz obszerne, ergonomiczne wnętrze robią wrażenie. Do tego asystent parkowania, możliwość połączenia i przeniesienia danych z telefonu, no i to spalanie – poniżej 4 litrów na 100 kilometrów - to naprawdę świetny wynik.” – dodaje.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.