Ruszyła strona nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV
Ruszyła polska strona internetowa https://www.mitsubishi.pl/outlander-phev-2024 poświęcona oczekiwanemu przez wielu polskich klientów flagowemu modelowi marki spod znaku Trzech Diamentów.
Ponad 500 000 Mitsubishi Outlanderów w Europie
Mitsubishi Outlander to flagowy model japońskiej marki i jedna z najbardziej znanych jej konstrukcji na świecie. Od debiutu tego pojazdu w 2003 roku w Europie łącznie sprzedano 513 734 sztuki Mitsubishi Outlandera. Model ten zyskiwał na popularności wraz z pojawianiem się kolejnych wcieleń. 1. generacja cenionego SUV-a trafiła do blisko 45 000 klientów, 2.generacja sprzedała się już w liczbie 140 743 sztuk a trzecia skusiła aż 328 426 nabywców.
Pierwszy na świecie SUV PHEV
Warto podkreślić, że Mitsubishi Outlander trzeciej generacji był pierwszym na świecie SUV-em z napędem PHEV i przez długi czas model ten zajmował pozycję światowego bestsellera wśród wszystkich hybryd z zasilaniem zewnętrznym – PHEV. Pionierski model Mitsubishi Outlander PHEV od swego debiutu zyskał w Europie blisko 200 000 klientów.
Czwarta generacja flagowego okrętu
Najnowsza, czwarta generacja flagowego Outlandera PHEV jest opracowana z myślą o europejskim rynku. Nowy SUV segmentu D będzie wyposażony w zaawansowany układ 4x4 Plug-in Hybrid drugiej generacji, stworzony przez Mitsubishi Motors dla modeli elektrycznych, z dwoma silnikami elektrycznymi napędzającymi obie osie i w osławiony w rajdach system kontroli napędu Super-All Wheel Control. Rodzinny SUV nowej generacji zdobył w ciągu ostatnich trzech lat ponad 20 nagród, doceniających jego stylistykę i rozwiązania techniczne. Obsypane nagrodami, nowe Mitsubishi Outlander PHEV, opracowane dla Europy, jest potwierdzeniem zaangażowania Mitsubishi Motors w obecność na rynku europejskim, na którym firma rozszerza swoją ofertę i będzie wprowadzać modele zelektryfikowane w kluczowych segmentach. Stanowi też nowy, ważny krok w planie produktowym, dzięki któremu marka wraca do głównego europejskiego segmentu SUV-ów segmentu D.
Luksusowy charakter, stylowe japońskie rzemiosło
Nadwozie nowego Mitsubishi Outlandera PHEV będzie odzwierciedleniem języka projektowego Mitsubishi Motors. Linie boczne wyrażają trwałość i są zgodne z koncepcją Sculpted Solidity. Z przodu widać motyw Dynamic Shield a design tyłu auta wyróżnia unikalny sześciokątny wzór tyłu opisany w koncepcji Hexaguard Horizon. Wszystkie te elementy budują wizualne odczucie bezpieczeństwa i siły. Projekt wnętrza łączy w sobie wysoką jakość, funkcjonalność i japońskie rzemiosło, podkreślające jego luksusowy charakter.
Nowy układ PHEV
W nowym Outlanderze PHEV znajdziemy europejską wersję zaawansowanego układu napędowego Plug-in Hybrid drugiej generacji, stworzonego przez Mitsubishi Motors dla modeli elektrycznych, wyposażonego w dwa silniki elektryczne napędzające obie osie i w dopracowany w sportach motorowych system kontroli Super-All Wheel Control. Sprawdzona technologia PHEV pierwszej generacji firmy Mitsubishi Motors została bardzo dobrze przyjęta przez klientów w Europie – zarówno w poprzednim Outlanderze PHEV, jak i w Eclipse Cross PHEV, wprowadzonym w 2021 roku.
Najnowocześniejsze systemy
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV zostanie wyposażone w najnowocześniejsze systemy wspomagania kierowcy i funkcje informacyjno-rozrywkowe, dzięki czemu zaoferuje pasażerom najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu i funkcjonalności.
https://www.mitsubishi.pl/outlander-phev-2024 pozwoli być na bieżąco
W związku z tegorocznym debiutem Mitsubishi Outlandera PHEV polski oddział Mitsubishi Motors stworzył witrynę poświęconą temu modelowi. Gorąco przyjęta strona https://www.mitsubishi.pl/outlander-phev-2024 pomoże klientom być na bieżąco ze wszystkimi informacjami na temat oczekiwanej przez nich motoryzacyjnej premiery.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.