Mitsubishi ASX

BEZPŁATNA KONTROLA MITSUBISHI PRZED WAKACJAMI

Serwisy Mitsubishi zapraszają na bezpłatną kontrolę przed wiosenno-letnimi wyjazdami

W L200 , COLT , o Mitsubishi , Aktualności , Rozwiązania techniczne , Eclipse Cross PHEV , ASX , Outlander PHEV , Space Star
Opublikowano 17 kwi 2024

Wiosna w tym roku wyjątkowo szybko rozgościła się w Polsce, zachęcając kierowców do wypadów na łono natury i przypominając o nadchodzących już niebawem wakacjach. Przed wyruszeniem w trasę, warto jednak sprawdzić stan techniczny swego samochodu. Jak co roku, z myślą o bezpieczeństwie podróży i w zgodzie z niespotykanym na rynku Zobowiązaniem Serwisowym Mitsubishi, firma Mitsubishi Motors do 7 czerwca oferuje właścicielom pojazdów tej marki przeprowadzenie nieodpłatnej kontroli stanu technicznego samochodu. W ramach Wiosennej Oferty Mitsubishi Motors klienci mogą również skorzystać z bardzo atrakcyjnej cenowo oferty kompleksowego czyszczenia klimatyzacji oraz zniżek przy zakupie wybranych oryginalnych części zamiennych i akcesoriów marki.

Darmowa kontrola Twego Mitsubishi przed wakacjami
Pomagając w przygotowaniach do bezpiecznych wiosenno-letnich podróży firma Mitsubishi Motors do 7 czerwca 2024 roku oferuje bezpłatną, kompleksową kontrolę 25 kluczowych elementów w samochodzie. Kontrola dotyczy między innymi sprawdzenia poprawności działania sprzęgła, przełączania biegów, pedału hamulca, hamulca postojowego, sygnału dźwiękowego oraz kontrolek zestawu wskaźników i oświetlenia zewnętrznego pojazdu, a także stanu pasków osprzętu i przewodów w komorze silnika, filtra powietrza, stanu akumulatora, układu wydechowego, poziomu płynów: hamulcowego, sterowania sprzęgłem, układu wspomagania, chłodzącego, spryskiwaczy, spryskiwaczy lamp, stanu przewodów hamulcowych i paliwowych, zużycia klocków hamulcowych i tarcz, działania wycieraczek i spryskiwaczy szyb, jak również szczelności układu chłodzenia, poziomu oleju silnikowego oraz sprawdzenia daty ważności gaśnicy i zestawu naprawczego. Jeśli w trakcie nieodpłatnej kontroli stanu technicznego samochodu zostanie wykryta usterka, a klient zleci jej usunięcie, to otrzyma on w prezencie brelok do kluczy sygnowany logotypem Mitsubishi Motors.

Powietrze w samochodzie – czyste i świeże
Czystość powietrza w pojeździe ma wpływ na zdrowie, komfort a tym samym bezpieczeństwo podróżników. Dlatego przed wakacyjnymi wyjazdami warto przeprowadzić czyszczenie układu klimatyzacji. Wyjątkowo skuteczna jest wykorzystywana przez Mitsubishi Motors metoda TUNAP - ciśnieniowego płukania parownika preparatem dezynfekująco - czyszczącym do układów klimatyzacji ContraSept 180® wraz z wymianą filtra pyłkowego. Koszt takiej usługi wraz z wymianą filtra pyłkowego VSP to jedyne 269 zł.

Oryginalne części zamienne i akcesoria Mitsubishi tańsze nawet o 15%
Weryfikując stan swego samochodu przed wakacjami, właściciele samochodów Mitsubishi mogą skorzystać z wielu atrakcyjnych ofert. Oryginalne części Mitsubishi takie, jak: filtry powietrza i pyłkowe, tarcze i klocki hamulcowe, pióra wycieraczek oraz komplety piór wycieraczek płaskich a także przydatne podczas wiosennych i letnich eskapad, oryginalne akcesoria Mitsubishi – boxy dachowe, belki bagażnika wraz z dodatkowymi akcesoriami uzupełniającymi i bagażniki rowerowe na hak kosztują teraz do 15% taniej.

Więcej informacji na temat Nieodpłatnej Kontroli Mitsubishi przed wakacjami można odnaleźć na specjalnej stronie Mitsubishi - https://www.mitsubishi.pl/serwis/wiosenna-oferta-mitsubishi

Niespotykane Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi
Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi obejmuje wszystkie pojazdy i wybrane, oryginalne akcesoria Mitsubishi, nabyte od 1 stycznia 2020 roku w polskiej autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej marki bez dodatkowych kosztów. Opiera się ono na 4 filarach:

- 5-letniej gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) - warto tu przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta, a obecnie jest ona jedną z najlepszych na europejskim rynku ze względu na aż 5-letni okres jej obowiązywania i szeroki zakres. Mitsubishi jest jedną z 2 marek z Japonii, które oferują 5-letnią gwarancję - marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2-letnie. Dłuższa gwarancja to dla klientów niższe koszty eksploatacji, wyższa wartość samochodu przy jego odsprzedaży i nieocenione poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. 5-letnia gwarancja podwyższa także wartość pojazdu pogwarancyjnego – klienci cenią 5-letnią historię serwisowania auta w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi i fakt likwidowania usterek na koszt producenta przy użyciu oryginalnych części.

- Nowej, 5-letniej gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) - jest ona wciąż rzadkością i pierwszym takim programem w branży.

- 5-letniej gwarancji Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu - ta cenna usługa assistance oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

- Nieodpłatnej usłudze kontroli stanu pojazdu** - to niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.

Więcej informacji na temat Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/serwis/zobowiazanie-serwisowe-mitsubishi

 **Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu jest usługą czasową, dostępną u wybranych dealerów Mitsubishi i nie obejmuje napraw, ani wymiany części. Nie może być łączona z usługą przeglądu pojazdu i nie może się odbywać częściej, niż raz na 3 miesiące w stosunku do konkretnego pojazdu.

7 lat i 200 000 km bezpieczeństwa i spokoju
Dealerzy Mitsubishi Motors w Polsce oferują dodatkowo możliwość wykupienia w atrakcyjnej cenie ubezpieczenia kosztów napraw w ramach programu +2 lata Ochrony Pogwarancyjnej, który umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu przez do dwóch lat lub do przebiegu 200 000 km (w zależności, co nastąpi wcześniej) po wygaśnięciu gwarancji producenta. W przypadku awarii daje to możliwość bezpłatnych i bezgotówkowych napraw samochodów w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi na terenie Europy bez zbędnych formalności. Warto podkreślić, że ewentualne naprawy będą dokonywane z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych. To jedna z najlepszych ofert na rynku, która zapewnia bezpieczne użytkowanie samochodów Mitsubishi nawet przez 7 lat od momentu zakupu. To także czynnik, który zdecydowanie podnosi atrakcyjność pojazdów marki Mitsubishi na rynku aut używanych, co jest istotne przy sprzedaży pojazdu. Więcej informacji na temat programu +2 lata Ochrony Pogwarancyjnej Mitsubishi można znaleźć na stronie: https://www.mitsubishi.pl/serwis/plus-2-lata-ochrony-pogwarancyjnej

7 lat opieki dla aut Mitsubishi po gwarancji
Firma Mitsubishi Motors dba także o właścicieli samochodów, które są już w okresie pogwarancyjnym proponując atrakcyjny program serwisowy o nazwie „Opieka na 7”. Ta propozycja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów, którzy – zgodnie z wynikami regularnie prowadzonych badań satysfakcji klientów - niezwykle cenią sobie wysoką jakość usług serwisowych świadczonych w autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors. Program „Opieka na 7” Program umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu po wygaśnięciu gwarancji producenta i jest adresowany do posiadaczy używanych samochodów, pozwalając na ubezpieczenie kosztów napraw aut w wieku do 7 lat. Ubezpieczenie kosztów naprawy to ochrona w razie wystąpienia awarii mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych. W przypadku wystąpienia awarii zapewniona jest możliwość bezgotówkowych napraw w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi bez zbędnych formalności. Do programu może przystąpić każdy właściciel samochodu marki Mitsubishi pochodzącego z polskiej lub europejskiej autoryzowanej sieci dystrybucyjnej, zarejestrowanego na terenie Polski, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i niebędącego na gwarancji producenta, w wieku do 7 lat, którego przebieg nie przekracza 200.000 km z wykonanym w ASO przeglądem kwalifikującym pojazd, potwierdzonym listą kontrolną. Najważniejsze korzyści dla uczestników programu to pewność kompleksowych napraw po zakończeniu gwarancji producenta, dokonywanie napraw w ramach ubezpieczenia w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, co podwyższa wartość rezydualną aut w momencie odsprzedaży oraz pokrycie kosztów napraw na terytorium geograficznym Europy. Dostępne są dwa warianty zakresu ubezpieczenia: podstawowy, obejmujący silnik, skrzynię biegów tylną oś i układ napędowy oraz opcja premium, która uwzględnia także zawieszenie i elementy elektryczne. Warto podkreślić, że program „Opieka na 7” obejmuje świadczenia typu Assistance, w tym holowanie i pojazd zastępczy. Więcej na temat programu „Opieka na 7” można dowiedzieć się na stronie: https://www.mitsubishi.pl/serwis/opieka-na-7

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się