Mitsubishi ASX 2025

ceny nowego mitsubishi asx

nowe mitsubishi asx 2025 już w polsce

Astara wprowadza nowe Mitsubishi ASX na polski rynek i podaje ceny wraz z wyposażeniem

W Bezpieczeństwo , Rozwiązania techniczne , Aktualności , o Mitsubishi , ASX
Opublikowano 03 wrz 2024
* Opracowany dla europejskich klientów nowy model ASX, wyraźnie nawiązuje do stylistyki  rodziny modeli japońskiego producenta
* Postęp w zakresie cyfryzacji, elektryfikacji i bezpieczeństwa 
* Nowa aplikacja My Mitsubishi
* Szeroka gama napędów, dostosowanych do różnych  oczekiwań: silnik benzynowy turbodoładowany  układem miękkiej hybrydy Mild Hybrid, silnik benzynowy z turbodoładowaniem lub jednostka spalająca LPG i niebawem Full Hybrid (HEV),
* Oprogramowanie Google na pokładzie, oferujące przydatne usługi, w tym Asystenta Google, Mapy Google i inne aplikacje dostępne w Google Play
* Nowy ASX jest objęty pięcioletnią gwarancją fabryczną producenta, dającą właścicielom poczucie spokoju podczas eksploatacji pojazdu
 
Firma Astara – wyłączny importer i dystrybutor samochodów i części zamiennych Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza do polskich salonów nowy model ASX Nowe Mitsubishi ASX w segmencie B-SUV zaprojektowany z myślą o europejskich kierowcach, którzy cenią zaawansowane układy napędowe, komunikację ze światem na pokładzie samochodu oraz najnowsze systemy, dbające o  bezpieczeństwo i komfort.
 
Odważniejsza stylistyka podkreślająca przynależność do rodziny modeli Mitsubishi, a także charakter SUV-a, wyróżnia obecnie ASX na tle modeli konkurencyjnych i wzmacnia jego rozpoznawalność. Producent wziął także pod uwagę zróżnicowanie oczekiwań i przyzwyczajeń kierowców naszego kontynentu w kwestiach rodzaju napędu, stylu jazdy, przeznaczenia samochodu w rodzinie i firmie, budując bardzo szeroką ofertę układów napędowych. 
         
Nowe Mitsubishi ASX po faceliftingu korzysta z rozwiązań, dzięki którym klienci mają do wyboru szeroką gamę układów napędowych, odpowiadających różnym potrzebom i stylom jazdy. Układ miękkiej hybrydy łączy tradycyjny układ napędowy z instalacją elektryczną, poprawiającą kulturę pracy napędu oraz jego sprawność. W ofercie znajdują się także zaawansowane, wydajne silniki spalinowe pozwalające cieszyć się dobrymi osiągami i wariant napędzany gazem LPG. W późniejszym terminie zaplanowano również uzupełnienie gamy o pełny napęd hybrydowy (HEV) zapewniający znakomitą dynamikę, oszczędność i możliwość pokonywania długich dystansów, a jednocześnie jazdy na krótszych odcinkach w trybie wyłącznie elektrycznym. 
 
Kompletny zestaw systemów bezpieczeństwa oraz funkcji, wykorzystujących sygnały z czujników ultradźwiękowych, radarowych i kamer, chroni pasażerów i zmniejsza napięcie kierowcy podczas jazdy, dostarczając istotnych informacji i podejmując działania w trudnych warunkach, a wszystko to stanowi uzupełnienie dopracowanych rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa biernego.
 
Wnętrze samochodu wyróżnia klimat nowoczesności, podkreślony zarówno wzornictwem, jak i obecnością cyfrowych rozwiązań, między innymi systemu informacji i rozrywki z wbudowanym oprogramowaniem Google i czytelnym 10,4-calowym centralnym ekranem. Ergonomia, wizualna atrakcyjność i funkcjonalność dostarczają satysfakcji z każdej podróży, zarówno kierowcy, jak i pasażerom, co z pewnością umocni pozycję Mitsubishi ASX w niezwykle popularnym w Europie segmencie SUV-ów klasy B. 
 
Walory oferty podnosi bardzo szeroka, pięcioletnia gwarancja producenta, która jest od lat jednym z głównych walorów samochodów tej marki. Na zobowiązanie serwisowe Mitsubishi składają się pięcioletnia gwarancja na przebieg 100 000 km, zapewniająca użytkownikom poczucie szerokiej ochrony samochodu w czasie eksploatacji. 
 
Nowoczesne wzornictwo
Obok nowego ASX nie sposób przejść obojętnie i łatwo skojarzyć jego sylwetkę z rodziną modeli Mitsubishi Motors. W dużym stopniu odpowiada za to projekt przedniej części nadwozia, zgodny z koncepcją dynamicznej tarczy, dzięki któremu samochód jest jeszcze bardziej rozpoznawalny, a jednocześnie prezentuje mocny, dynamiczny, sportowy wygląd.
 
Sylwetka i wzornictwo nowego ASX korespondują z jego charakterem i przeznaczeniem. Niemal poziomo poprowadzona maska silnika z fantazyjnym przetłoczeniem i nisko umieszczone wloty powietrza oraz oświetlenie LED stanowią silny rys dodający nadwoziu ekspresji. W profilu bocznym  płynne linie z szerokimi, wysoko sięgającymi łukami nadkoli i zewnętrznymi nakładkami progów, różniącymi się od nadwozia kolorem, podkreślają sportowe kształty samochodu. 
 
Tył nadwozia zaprojektowano jako rozwinięcie sportowej estetyki, z myślą o podkreśleniu wszechstronności projektu. Klosze tylnych lamp rozciągają się na błotniki i drzwi bagażnika. Oglądane z tyłu mają charakterystyczny kształt wydłużonej litery C. Oświetlenie przednie i tylne nowego ASX wykorzystuje w pełni technologię LED, dzięki czemu prezentuje się nocą wyjątkowo efektownie. 
 
Surowy charakter nadwozia SUV-a podkreślają elementy wykończeniowe w błyszczącej czerni, a także w kolorze srebrnym w wersjach INFORM*, INVITE*, INTENSE* i INSTYLE*, między innymi na przedniej płycie podsilnikowej, listwach bocznych i tylnej płycie ochronnej.
Klienci mogą wybrać nowego ASX w jednym z pięciu kolorów, w każdej z wersji wyposażenia. Są to metalizowane lakiery Crystal White, Sunrise Red, Onyx Black, Royal Blue i Steel Grey. W wersjach  INTENSE i INSTYLE można zamówić samochód z metalizowanym czarnym dachem Onyx Black uzupełniając tym dodatkiem każdy z oferowanych kolorów (poza Onyx Black).
 
Praktyczne wnętrze nowego ASX jest wszechstronne i – jak w rasowym SUV-ie, przygotowane na wszelkie trudne próby, jakie zaplanuje sobie właściciel. Wysoka sylwetka i wysokie umieszczenie siedzeń sprawiają, że wsiadanie i wysiadanie jest łatwe. Tkaniny tapicerki różnią się, w zależności od poziomu wyposażenia, a każdy z trzech materiałów wykończeniowych łączy różne kolory i przeszycia, dzięki czemu uzyskano atrakcyjne i funkcjonalne warianty tapicerki. W wersjach INFORM, INVITE i INTENSE podsufitka jest ciemnoszara z efektem cieniowania, natomiast w INSTYLE – czarna. 
       
Kierowcy w Polsce docenią przydatne zimą dodatki – podgrzewane fotele i podgrzewaną kierownicę oraz podgrzewaną przednią szybę, którą szybko i skutecznie można oczyścić z rosy lub szronu. Panoramiczny dach pozwala wręcz zalać wnętrze światłem. Dach panoramiczny o szerokości 690 mm można otworzyć w trzech pośrednich pozycjach, a łatwą kontrolę zapewnia  przełącznik, umieszczony nad lusterkiem wstecznym. 
 
Segment SUV jest kojarzony z wszechstronnością, komfortem i walorami praktycznymi. Tylna kanapa przesuwa się o 16 cm, dzięki czemu możemy elastycznie zwiększyć pojemność bagażnika o 69 litrów lub zwiększyć przestrzeń na nogi pasażerów. Bagażnik zapewnia w sumie od 422 do 536 litrów (VDA) pojemności we wszystkich wersjach wyposażenia. 
 
Układy napędowe
Firma Mitsubishi Motors zaproponowała nabywcom nowego ASX-a bardzo szeroki wybór napędów, z opcjami zelektryfikowanymi – miękkim hybrydowym i w późniejszym terminie w pełni hybrydowym (HEV), a także oszczędnymi jednostkami spalinowymi, dzięki czemu każdy może znaleźć wariant, który najlepiej odpowie jego oczekiwaniom wobec samochodu. Ofertę uzupełnione też o jednostkę zasilaną LPG. 
 
Napęd korzystający z technologii miękkiej hybrydy (Mild Hybrid) łączy zalety elektryfikacji z ciągłością silników spalinowych. Nowy ASX jest dostępny z 1,3-litrową jednostką DI-T, która stanowi zespół złożony z 1,3-litrowego silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, zintegrowanego z miękkim układem hybrydowym, wykorzystującym rozrusznik-alternator napędzany paskiem, połączony z akumulatorem litowo-jonowym 12 V, co oznacza, że energia może być odzyskiwana podczas zwalniania i hamowania, a następnie wykorzystana do elektrycznego wspomagania momentu obrotowego. Zużycie paliwa wynosi 5,9-7,5 l/100 km. Silnik benzynowy MPI-T o pojemności 1 litra współpracuje z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i zapewnia 91 KM mocy i 160 Nm momentu obrotowego. 
 
ASX może być teraz także wyposażony w jednostkę LPG, montowaną w fabryce i objętą 5-letnią gwarancją Mitsubishi Motors. Trzycylindrowy silnik z turbodoładowaniem zapewnia 100 KM mocy i 170 Nm momentu obrotowego. Silnik z wielopunktowym wtryskiem paliwa spala 7,6-8 litrów/100 km, emitując według oficjalnych testów zaledwie 119-125 g/km CO2. 
 
Dodatkową opcją dla kupujących będzie niebawem w pełni hybrydowy system nowej generacji, łączący wysoką sprawność energetyczną z niską emisją spalin, jest zwieńczeniem oferty układów napędowych nowego ASX. Składają się na niego: 1,6-litrowa jednostka benzynowa z dwoma silnikami elektrycznymi i inteligentna skrzynia biegów obsługująca kilka trybów działania, które odpowiadają za dynamikę, szybkość reakcji i wysoką oszczędność układu. W mieście, zespół z chłodzonym cieczą litowo-jonowym akumulatorem trakcyjnym o pojemności 1,2 kWh może zapewnić do 80% jazdy przy zasilaniu wyłącznie elektrycznym, dzięki odzyskiwaniu energii kinetycznej podczas hamowania i zwalniania. Hybrydowy układ napędowy nowego ASX umożliwia obniżenie zużycia paliwa nawet o 40%, zapewnia całkowity łączny zasięg do 900 km. Oficjalnie zmierzone w cyklu WLTP zużycie paliwa wynosi zaledwie 4,7-4,9 l/100 km. 
 
Cyfryzacja i systemy łączności
Ekran informacyjno-rozrywkowy o wysokiej rozdzielczości został zintegrowany z oprogramowaniem Google i towarzyszącymi mu aplikacjami, a oprogramowanie My Mitsubishi Motors zapewnia intuicyjną obsługę i kontakt ze smartfonem, daje dostęp m.in. do diagnostyki w czasie rzeczywistym, zdalnej obsługi. Kierowca otrzymuje większą kontrolę nad samochodem i dostęp do funkcji niezbędnych w codziennym życiu. 
 
Duży 10,4-calowy pionowy ekran o wysokiej rozdzielczości zapewnia klarowność wszystkich informacji, takich, jak odwzorowanie ekranu smartfona, dostęp do ulubionych aplikacji kierowcy, czy konfiguracja trybów jazdy. Prowadzący ma dostęp bezpośrednio w samochodzie do aplikacji i usług, takich jak Google Maps i innych, pobieranych z Google Play, a także Asystenta Google, po wydaniu polecenia „Hey/OK Google” lub po przytrzymaniu w pozycji wciśniętej przycisku na kierownicy. Asystent Google upraszcza więc kierowcy kontrolę nad nawigacją, strumieniowym przesyłaniem multimediów, wykonywaniem połączeń telefonicznych i wysyłaniem wiadomości tekstowych oraz sterowaniem niektórymi funkcjami pojazdu.
 
Wersja INSTYLE wyposażona jest w 10-kanałowy system audio o mocy 410W  Premium Harman Kardon®. Mocne basy oraz selektywne i wyraźne średnie oraz wysokie tony zadowolą gusta  każdego audiofila.  
            
Kierowca ma dodatkowo do dyspozycji 7-, lub 10-calowy konfigurowany ekran, umożliwiający między innymi wyświetlanie wskazówek systemu nawigacyjnego. System trybów jazdy Mitsubishi Motors, wybieranych za pośrednictwem SDA, umożliwia kierowcy spersonalizowanie reakcji układu kierowniczego, dynamicznej kontroli podwozia i dynamiki dostarczania mocy, poza wstępnie zdefiniowanymi trybami jazdy Comfort, Eco i Sport.
 
Aplikacja My Mitsubishi Motors
Wprowadzeniu nowego ASX-a towarzyszy premiera aplikacji My Mitsubishi Motors, która jest już dostępna do pobrania w sklepie Google Play oraz Apple App Store we wszystkich europejskich krajach, gdzie jest sprzedawany ASX. Aplikacja My Mitsubishi Motors zapewnia właścicielom wygodny sposób na łączność z pojazdem, oferując wiele przydatnych funkcji, dostępnych na wyciągnięcie ręki. Kierowca może uruchomić synchronizację danych z Mitsubishi ASX w dowolnym czasie i miejscu, bezpośrednio na telefonie i monitorować stan pojazdu, sprawdzać aktualną liczbę przejechanych kilometrów oraz zasięg paliwa w czasie rzeczywistym, czy zlokalizować zaparkowany samochód i wyznaczyć drogę do niego. Integracja z samochodową nawigacją pozwala na wyznaczanie celu podróży w domowym fotelu i wysłania trasy bezpośrednio do Google Maps w pokładowym systemie ASX. Aplikacja zapewnia też łatwe przywołanie pomocy drogowej i kontakt z Mitsubishi Motors za jednym dotknięciem ekranu oraz dostęp do podręcznika użytkownika, często zadawanych pytań i specyfikacji pojazdu.
 
Oto linki do aplikacji My Mitsubishi w Google Play: 
 
 I Apple App Store:
 
Bezpieczeństwo i komfort 
SUV z segmentu B jest wyposażony w pełen zestaw biernych i aktywnych funkcji bezpieczeństwa i zapewnia maksimum bezpieczeństwa kierowcy, pasażerom i innym użytkownikom drogi. Struktura nośna pojazdu wykonana jest z kombinacji blach stalowych o wysokiej wytrzymałości, zdolnych do skuteczniejszej absorpcji energii w razie kolizji. ASX jest wyposażony w przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne po obu stronach, pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami naciągu, zagłówki z ochroną kręgów szyjnych, a także punkty mocowania fotelików dziecięcych ISOFix.  Ochronę pieszych poprawiono dzięki standardowemu systemowi łagodzenia kolizji czołowych FCM, opartemu o działanie radaru i autonomicznego hamowania awaryjnego, który odczytuje drogę przed pojazdem.
 
Pakiet 19 systemów podnoszących bezpieczeństwo aktywne w nowym ASX zapewnia kierowcy pewność prowadzenia i pomaga zrelaksować się podczas jazdy. Systemy wykorzystują czujniki ultradźwiękowe, radary i kamery, pomagając w unikaniu przeszkód, ostrzegając lub podejmując działania w celu złagodzenia skutków albo zapobieżenia kolizjom.
 
Wszystkie wersje wyposażenia mają na pokładzie: system zapobiegania kolizjom czołowym z funkcją wykrywania pieszych, automatyczne światła drogowe, tempomat z ogranicznikiem prędkości, monitorowanie uwagi kierowcy, system ostrzegania o przekroczeniu dozwolonej prędkości, ostrzeganie o odległości od poprzedzającego pojazdu, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta utrzymania pasa ruchu i asystenta utrzymania pasa ruchu w sytuacjach awaryjnych, czujniki parkowania i kamerę cofania.
 
System kamer 360 stopni, asystent parkowania, system monitorowania martwego pola, asystent bezpiecznego wysiadania i system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu uzupełniają funkcje bezpieczeństwa aktywnego nowego ASX.
 
W dwóch topowych specyfikacjach z przekładnią automatyczną nowy ASX jest również wyposażony w system MI-PILOT (Mitsubishi Intelligent - PILOT), który łączy w sobie adaptacyjny tempomat (ACC) i asystenta centrowania na pasie ruchu (LCA).
 
Gama wersji wyposażeniowych
Oferta wersji wyposażeniowych nowego ASX została zbudowana w sposób klarowny, ułatwiający dokonanie wyboru. 
 
• Wersja bazowa INFORM, dostępna jest w dwóch wariantach turbodoładowanego trzycylindrowego silnika o pojemności 1.0 litra i mocy 91 KM lub 100 KM. Drugi wariant można również zasilać gazem LPG. Silnik w obu wariantach współpracuje z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Na liście bogatego wyposażenia wersji INFORM znalazły się m.in.:
 
przednie reflektory w technologii LED, manualna klimatyzacja oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, kierownica pokryta ekologiczną skórą oraz regulacja wysokości fotela kierowcy. O bezpieczeństwo pasażerów dbają: czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, kamera cofania, system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM), system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA) oraz tylne czujniki parkowania. 
Komfort w podróży poprawiają: tempomat z ogranicznikiem prędkości, stacja multimedialna SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 10,4 cala, bezprzewodowy interfejs Android Auto i Apple CarPlay oraz multifunkcyjny wyświetlacz o przekątnej 7 cali na tablicy zegarów.
 
Cena wariantu 91-konnego INFORM wynosi 95 990 PLN, wariant 100-konny z alternatywnym zasilaniem LPG kosztuje 99 990PLN. 
 
• Wersję INVITE napędza turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,3 litra wspierany instalacją miękkiej hybrydy MHEV. Silnik dostępny jest w dwóch wariantach mocy – 140 KM  z 6stopniową manualną skrzynią biegów oraz w wariancie 158 KM, przekazującym napęd na koła za pośrednictwem 7-biegowej dwusprzęgłowej przekładni automatycznej. Mitsubishi ASX Invite AT będzie najpopularniejszą w Polsce wersją tego modelu ze względu na korelację ceny i wyposażenia, odpowiadając wprost na wymagania klientów i rynkowe trendy w segmencie. Najważniejsze dodatkowe elementy wyposażenia, różniące INVITE względem bazowej wersji INFORM to: automatyczna klimatyzacja oraz system dostępu bezkluczykowego.     
 
Cena wariantu 140-konnego INVITE wynosi 106 990 PLN, wariant 160-konny z przekładnią DCT kosztuje 116 990 PLN.
 
•  Wersja INTENSE jest napędzana tym samym, wspieranym miękką hybrydą 158-konnym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,3 litra współpracującym z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. 
 
W stosunku do INVITE, wersja INTENSE została wzbogacona m.in. o: 18calowe felgi aluminiowe, fotochromatyczne lusterko wsteczne, regulację wysokości fotela kierowcyi pasażera, przednie czujniki parkowania. Otrzymała też systemy podnoszące bezpieczeństwo: asystenta bezpiecznego wysiadania (OSEA), system monitorowania martwego pola (BSW), system ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas jazdy do tyłu (RCTA), system centrowania na pasieruchu (LCA), a także MI-PILOT, będący systemem jazdy autonomicznej poziomu 1. Ponadto wersja poprawia komfort jazdy dzięki tempomatowi adaptacyjnemu z funkcjąSTOP&GO, Elektrycznie składanym lusterkom zewnętrznym, podgrzewanej kierownicy i  indukcyjnej ładowarce do telefonu.
 
Cena wersji INTENSE z pakietami STYLE + COLD wynosi  125 990 PLN.
 
Zwieńczeniem oferty nowego ASX jest wersja INSTYLE. Pod względem układu napędowego dla wersji INSTYLE przewidziano tę samą 158-konna jednostkę z 12-woltową instalacją Mild Hybrid oraz przekładnią DCT, która napędza INTENSE. Najwyższej wyceniona wersja INSTYLE wyróżnia się natomiast wyjątkowo bogatym pakietem luksusowego wyposażenia. Ponad elementy, oferowane w niższych wersjach, klient otrzymuje we wnętrzu: bezramkowe fotochromatyczne lusterko wsteczne, podsufitkę w kolorze czarnym, skórzaną czarną tapicerkę, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 6 płaszczyznach z manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego oraz elektrycznie sterowane okno dachowe. Duży wpływ na komfort podróży i manewrowanie w mieście mają: system kamer 360 stopni i system automatycznego parkowania (PA), a także – zwłaszcza w naszym klimacie – podgrzewana przednia szyba. Za to, aby kierowca czuł się w kabinie jak we własnym domu odpowiadają m.in. dostępne w tej wersji w standardzie: system nagłośnienia Harman Kardon z 9 głośnikami, w tym z subwooferem oraz stacja multimedialna, wykorzystująca system operacyjny Google Automotive Services. Dostarczający najważniejszych informacji cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10 cali na wprost kierowcy uzupełnia listę dodatków, wpływających na komfort prowadzenia, wnosi też klimat nowoczesności i poczucie pełnej kontroli nad cyfrowym środowiskiem kokpitu nowego ASX-a.
 
Cena wersji INSTYLE wynosi  139 990 PLN.
 
Najlepsze na rynku - Zobowiązania serwisowe Mitsubishi
Podobnie jak wszystkie inne modele Mitsubishi sprzedawane w Europie, nowy ASX jest objęty programem Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi https://www.mitsubishi.pl/serwis/zobowiazanie-serwisowe-mitsubishi , który obejmuje:
 
•5 lat/100 000 km gwarancji producenta.
•12 lat gwarancji antykorozyjnej.
•8 lat/160 000 km gwarancji na akumulator trakcyjny.
•5 lat wsparcia Mitsubishi Assistance bez limitu przebiegu
 
O  Mitsubishi  Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
 
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com 
      

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się