Nieszablonowa kampania "The Wedding" od Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”. Wyjątkowy projekt, składający się z serii krótkich filmów, podkreśla kluczowe wartości japońskiej marki: jakość, tradycję i innowacyjność. Stanowi również artystyczny hołd dla relacji międzyludzkich, które kształtują nasze życiowe wybory. Kampania jest elementem działań promujących nowego Outlandera PHEV przed jego debiutem w Polsce wiosną 2025 roku. Działania marketingowe obejmą m.in. kampanię mailingową oraz aktywności w mediach społecznościowych.
Kampania „The Wedding” została podzielona na kilka etapów składających się na opowieść o rodzinie i podróży, której kulminacyjnym punktem są zaślubiny. Projekt jest złożony z czterech krótkich filmów: „The Father”, „The Sister”, „The Couple”, „The Wedding” – oraz dodatkowej części zatytułowanej „Moja Droga” łączącej poprzednie historie w jedną narrację. Całość przypomina, że każda podróż – zarówno ta dosłowna, jak i metaforyczna – ma swój cel, a ludzie, z którymi dzielimy naszą drogę, nadają jej prawdzie znaczenie.
Seria filmów jest również nawiązaniem do długiej i bogatej historii Mitsubishi Motors, począwszy od produkcji samochodów osobowych w 1917 roku, aż do przełomowego postępu w elektryfikacji i technologii 4x4. Poprzez projekt marka podkreśla, że jej DNA łączy w sobie tradycję i innowacyjność, a także jest zakorzenione w trwałości i nieustannym dążeniu do doskonałości. Mitsubishi pragnie również przypomnieć o swoim dziedzictwie i inspirować klientów do wspólnego patrzenia w przyszłość pełną nowych wyzwań i doświadczeń.
Historie pełne emocji – o czym opowiadają filmy?
Każdy film w kampanii „The Wedding” przedstawia inny aspekt relacji międzyludzkich. Przepełnione emocjami historie ukazują, jak istotne są więzi, które tworzymy z bliskimi oraz jak wpływają one na nasze życiowe wybory. Jednocześnie przedstawiają cztery niezależne osobowości: pannę młodą, jej siostrę oraz ojca, a także pana młodego, ukazując ich różnorodne spojrzenia na życie. W roli ważnych bohaterów występują tutaj samochody marki Mitsubishi, które umożliwią i umilają podróż.
„The Father”: Historia ojca, który uczy córkę, jak odnaleźć własną drogę. To opowieść o wytyczaniu ścieżek i rodzicielskiej trosce prowadzącej do niezależności.
„The Sister”: Opowieść o siostrzanej więzi i bliskości, która przypomina, że czasem wystarczy jedna rozmowa, by zrozumieć, co w życiu jest naprawdę ważne.
„The Couple”: Historia miłości, która staje się wspólną podróżą w przyszłość. Symboliczne „tak” otwiera drzwi do nowego rozdziału życia i wspólnych marzeń.
„The Wedding”: Finałowa część serii ukazująca, jak relacje międzyludzkie tworzą fundament życia. To opowieść o relacjach, miłości i bliskości, które przetrwają zakręt naszej drogi.
„Moja Droga”: Dodatkowe wideo łączące wszystkie części w jedną historię, pokazującą, że najważniejsze w każdej podróży są więzi, które tworzymy z ludźmi wokół nas.
Misja Mitsubishi
Łukasz Wójcik, Head of Marketing&PR, tak opowiada o kampanii:
„W dzisiejszym świecie, który zmienia się dynamicznie, misja i ponad stupięćdziesięcioletnia historia Mitsubishi Motors pozostaje niezmienna. Oferujemy gamę pojazdów, które nie tylko spełniają potrzeby, ale nawet przekraczają oczekiwania. Nasze dziedzictwo inżynieryjne zawsze napędzało nas do tworzenia technologii, które umożliwiają kształtowanie własnej ścieżki i realizację marzeń. Przed premierą najnowszego Outlandera PHEV pragniemy przypomnieć, że Mitsubishi Motors to nie tylko samochody, ale także historie, relacje i wyjątkowe momenty, które łączą ludzi. Wierzymy, że nasze pojazdy są towarzyszami podróży, zarówno tych codziennych, jak i tych przełomowych, a każda z nich kształtuje nasze życie”.
Zbliżająca się premiera nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV to dobra okazja do przypomnienia, że Mitsubishi Motors to zaufana marka, która od ponad stu lat towarzyszy ludziom w najważniejszych momentach życia i wspiera w poszukiwaniu własnej drogi.
Więcej informacji nt. nowego Outlandera PHEV można odnaleźć na stronie Nowe Mitsubishi Outlander PHEV
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com.