MME App Visual

Outlander PHEV

aplikacja Mitsubishi Motors

Grandis

Nowa aplikacja Mitsubishi Motors już wkrótce

W Grandis , o Mitsubishi , Aktualności , ASX , Outlander PHEV , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 07 mar 2025
* Mitsubishi Motors wprowadza nową aplikację o nazwie Mitsubishi Motors, dla właścicieli wielu linii modeli na różnych rynkach
* Aplikacja Mitsubishi Motors zostanie udostępniona w Europie w marcu, wraz z premierą flagowego modelu Outlander PHEV 
* Nowa aplikacja oparta na przyjaznej dla użytkownika platformie, daje klientom zdalną kontrolę nad szeregiem informacji i funkcji pojazdu
* Nowa aplikacja będzie obsługiwać wszystkie przyszłe modele Mitsubishi Motors, wprowadzane na rynek europejski, w tym niedawno zapowiedzianego kompaktowego SUV-a Grandis i w pełni elektrycznego C-SUV-a, który ma zostać wprowadzony w 2025 roku. 
* Firma Astara planuje polską premierę rynkową Mitsubishi Outlandera PHEV wraz z nową aplikacją na kwiecień tego roku
 
Amstelveen, piątek, 7 marca 2025 r. firma Mitsubishi Motors poinformowała dziś o wdrożeniu w Europie nowej aplikacji Mitsubishi Motors, przeznaczonej na urządzenia mobilne, usprawniającej obsługę klienta i stanowiącej podstawę jednolitego systemu cyfrowego na wszystkich rynkach regionalnych i we wszystkich liniach modeli.
 
Wprowadzenie następuje po niedawnym uruchomieniu przez Mitsubishi Motors Corporation nowej globalnej aplikacji mobilnej Mitsubishi Motors, zapewniającej ujednoliconą cyfrową obsługę klienta na wszystkich rynkach. Umożliwia ona dostęp do usług dla samochodów skomunikowanych, a jednocześnie stanowi perspektywiczną platformę dla funkcji i rozwiązań bardziej dostosowanych do lokalnych potrzeb, dostępnych za pośrednictwem mini-aplikacji.
 
Aplikacja Mitsubishi Motors zostanie udostępniona w Europie w marcu 2025 roku, przed rozpoczęciem sprzedaży flagowego modelu Mitsubishi Motors – nowego Outlandera PHEV. Zapewni ona klientom łatwo dostępną, przyjazną dla użytkownika platformę, która pozwoli im kontrolować wybrane funkcje pojazdu i korzystać z wielu informacji, bez względu na to, gdzie się znajdują. 
 
Do najważniejszych funkcji aplikacji należą:
 
* Bieżące informowanie o ładowaniu pojazdu elektrycznego
* Przekazywanie statusu i lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym
* Zdalna kontrola i obsługa klimatyzacji
* Powiadomienia alarmowe i ostrzeżenia o nieautoryzowanym otwarciu drzwi
* Możliwość odbierania programowanych alertów, gdy pojazd jest używany poza ustalonymi godzinami, obszarami lub przekracza ograniczenia prędkości
 
Aplikacja Mitsubishi Motors wykorzystuje technologię Super App do integracji usług właściwych dla danego kraju za pośrednictwem miniaplikacji, zarówno zwiększając liczbę funkcji, jak i płynnie integrując lokalne potrzeby i usługi w ramach jednego, usprawnionego interfejsu użytkownika.
 
Przykładowo, jeśli planowanie niektórych usług online jest dostępne poprzez krajową stronę internetową, ta sama usługa może zostać zintegrowana z aplikacją Mitsubishi Motors jako miniaplikacja. W ten sposób,  w jednym, łatwo dostępnym i dostosowanym do potrzeb klientów miejscu udostępnione są wszystkie usługi przeznaczone dla pojazdów skomunikowanych i usługi cyfrowe oferowane w poszczególnych krajach.
 
Aplikacja ma być dostępna dla modelu Outlander PHEV w momencie jego premiery w marcu, a następnie zostanie wdrożona we wszystkich przyszłych modelach Mitsubishi debiutujących w Europie, między innymi w niedawno zapowiedzianym kompaktowym SUV-ie Grandis i kolejnym, w pełni elektrycznym SUV-ie segmentu C. Nowa aplikacja posłuży również obecnym właścicielom ASX z rocznika modelowego 2025, którzy jeszcze w tym roku będą mogli dokonać migracji danych ze starej, do nowej apki Mitsubishi Motors.
 
Aplikacja Mitsubishi Motors stanie się punktem centralnym dla klientów Mitsubishi Motors, oferującym bezproblemową komunikację i korzystanie z cyfrowego środowiska, niezależnie od modelu, czy rynku.
 
O  Mitsubishi  Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
 
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Ossowska tel. +48 609 290 133, kinga.ossowska@astara.com 
Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl 
Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation:  https://library.mitsubishi-motors.com/contents
 
      
 

 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się