Mitsubishi Outlander PHEV

MITSUBISHI MOTORS wraca na belgijski rynek

Mitsubishi Motors wraca na rynek beligijski

W Grandis , COLT , Rozwiązania techniczne , Eclipse Cross , o Mitsubishi , Aktualności , Outlander PHEV , ASX
Opublikowano 01 sie 2025

* Mitsubishi Motors przywróci w Belgii od czwartego kwartału sprzedaż nowych modeli, przygotowując się do targów w Brukseli, które odbędą się w styczniu 2026 roku.
* Marka powróci na rynek prezentując odnowioną linię modeli, dostosowaną do rynku belgijskiego – zorientowaną na SUV-y, z pełną gamą zelektryfikowanych układów napędowych, z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa i komunikacji.
* Mitsubishi Motors planuje ofensywę produktową od września, a światowa premiera w pełni elektrycznego Eclipse Cross (BEV) następnej generacji odbędzie się w Brukseli.
* Nowe modele będą dystrybuowane poprzez sieć dealerów, autoryzowanych przez Mitsubishi Motor Sales Nederland (MMSN), spółkę zależną Mitsubishi Motors.

Amstelveen, 1 sierpnia 2025 r. – Mitsubishi Motors Europe i Mitsubishi Motor Sales Nederland ogłosiły dzisiaj, że marka wznowi sprzedaż nowych modeli na rynku belgijskim w czwartym kwartale tego roku, przed ważnym wydarzeniem motoryzacyjnym, które odbędzie się w Brukseli w styczniu 2026 roku.

Mitsubishi Motors powróci na belgijski rynek nowych samochodów, prezentując całkowicie odnowioną linię modeli, zorientowaną na SUV-y, z zaawansowanymi systemami komunikacji, dostępną z pełną gamą zelektryfikowanych układów napędowych.

Po wprowadzeniu popularnego modelu ASX i oferowanego od niedawna na rynku europejskim flagowego Outlandera PHEV, jesienią rozpocznie się ofensywa produktowa marki, obejmująca premiery dwóch kompaktowych SUV-ów, które będą konkurować w najpopularniejszym segmencie europejskiego rynku:


* nowego Grandisa (z napędami Mild Hybrid i Full Hybrid),
* w pełni elektrycznego Eclipse Cross (BEV) następnej generacji, którego światowa premiera odbędzie się 17 września w Brukseli.

Marka będzie zatem konkurować w podstawowych segmentach B-SUV, C-SUV i D-SUV, które stanowią blisko połowę* całej sprzedaży nowych samochodów w Belgii.

Frank Krol, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe powiedział: „Nasza nowa oferta jest dobrze dostosowana do rynku belgijskiego, zaprezentujemy konkurencyjne ceny modeli we wszystkich podstawowych segmentach i pełną gamą zelektryfikowanych układów napędowych. Nadszedł odpowiedni moment, a Belgia jest szóstym co do wielkości rynkiem w Europie, więc to logiczny krok w kontekście naszych planów rozwoju w regionie.”

Nowe modele marki będą dystrybuowane poprzez sieć dealerów, którzy zostaną wyznaczeni przez Mitsubishi Motor Sales Nederland (MMSN), spółkę zależną Mitsubishi Motors.

Roland van Banning, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motor Sales Nederland: „Z niecierpliwością czekamy na otwarcie nowego rozdziału w Belgii, gdzie od momentu premiery dostępne będą cztery bardzo atrakcyjne elektryczne SUV-y, wszystkie objęte naszą 8-letnią** przedłużoną ochroną. Nasi obecni klienci – po belgijskich drogach jeździ ponad 30 000 samochodów Mitsubishi – a także nasi nowi klienci, mają więc pewność, że marka zaoferuje wysokiej jakości, zaawansowane SUV-y, które ułatwią im radzenie sobie z życiowymi wyzwaniami".

* Łączny udział B-SUV, C-SUV i D-SUV wyniósł w okresie styczeń-czerwiec 2025 r. 48%. Źródło: DataForce.
** Z zastrzeżeniem pewnych warunków.

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się