Mitsubishi Outlander PHEV na Piano Congress 2025 (5)

Piano Congress

MITSUBISHI outlander phev

Mitsubishi Motors oraz Mitsubishi Outlander PHEV partnerami Piano Congress 2025

W o Mitsubishi , Outlander PHEV , Bezpieczeństwo , Rozwiązania techniczne , Aktualności
Opublikowano 30 wrz 2025
  • Firma Mitsubishi Motors, reprezentowana w Polsce przez koncern Astara, była partnerem prestiżowego wydarzenia kulturalnego Piano Congress, towarzyszącego XIX Międzynarodowemu Konkursowi Pianistycznemu im. Fryderyka Chopina,
  • Flagowy model Mitsubishi Motors – Outlander PHEV prezentował uczestnikom Piano Congress najwyższą jakość dźwięku w podróży,                                 
  • Elektryczny, wydajny napęd hybrydowy PHEV oraz perfekcyjna izolacja akustyczna stworzyły pasażerom doskonałe warunki korzystania z systemu nagłośnienia, porównywalne z prywatnym studiem odsłuchowym,
  • Nowy Outlander PHEV jest obecnie oferowany o 25 000 zł taniej lub z ratą wynajmu LEASE&GO od 1159 zł miesięcznie

Mitsubishi Motors oraz nowy Outlander PHEV były wyłącznymi motoryzacyjnymi partnerami prestiżowego wydarzenia «Piano Congress», towarzyszącego nadchodzącemu XIX Międzynarodowemu Konkursowi Pianistycznemu im. Fryderyka Chopina.

„Autentyczny i majestatyczny” – tak brzmi tłumaczenie japońskiej koncepcji I-Fu-Do-Do, przyjętej jako fundament w pracach rozwojowych nowego Mitsubishi Outlandera PHEV. Wartości te idealnie wpisują się w misję kongresu, który na cztery dni uczynił Warszawę światową stolicą fortepianu, ściągając największych producentów, sprzedawców instrumentów, stroicieli, pianistów, a także audiofilów, dla których przygotowano pokazy, koncerty, wystawy i seminaria.

Mitsubishi Outlander PHEV, jako partner «Piano Congress», przeniósł klimat sztuki i doskonałości do wnętrza samochodu – przestrzeni, w której Europejczycy spędzają coraz więcej czasu, ciesząc się dźwiękiem o najwyższej klarowności i dynamice.

Uczestnicy kongresu mogli znaleźć w kabinie Outlandera PHEV enklawę, w której cyfrowe przyzwyczajenia nabierają nowego wymiaru – łącząc funkcjonalność z radością korzystania z muzyki.

Specjalnie przygotowane samochody przewoziły gości honorowych, a uczestnicy kongresu i odwiedzający mogli osobiście sprawdzić podczas jazd próbnych, jak doskonale brzmi cisza i muzyka w kabinie Outlandera, w której uzyskano izolację akustyczną eliminującą hałasy i drgania oraz harmonijne rozplanowanie akustycznej przestrzeni, dzięki czemu każdy dźwięk – od rozmowy po muzykę – brzmi z naturalną klarownością.

Nowy Outlander PHEV został wyposażony w systemy nagłośnienia klasy premium Dynamic Sound Yamaha Premium i Dynamic Sound Yamaha Ultimate, opracowane wspólnie przez Mitsubishi Motors i firmę Yamaha. Dynamic Sound Yamaha Premium obejmuje 8 głośników, natomiast zestaw Ultimate został wyposażony w 12 głośników, w tym subwoofer, oraz dwa wzmacniacze, wykorzystujące głośnik NS-5000 firmy Yamaha. Efekty akustyczne przygotowane przez specjalistów Yamaha można korygować według indywidualnych preferencji, a system automatycznie dopasowuje brzmienie do warunków jazdy, kompensując wpływ prędkości, deszczu czy klimatyzacji (w wersji Ultimate).

Nowy Outlander PHEV jest obecnie oferowany w bardzo korzystnych cenach promocyjnych i formach finansowania. Klienci mogą liczyć na rabat sięgający 25 000 zł,  niskie raty wynajmu długoterminowego od 1159 zł netto/miesięcznie LEASE&GO lub na korzystną formę leasingu 101% dla przedsiębiorców. 

Zobowiązanie serwisowe Mitsubishi

Podobnie jak wszystkie pojazdy Mitsubishi sprzedawane w Europie, Outlander PHEV nowej generacji jest objęty zobowiązaniem serwisowym Mitsubishi, które zawiera:

  • 5-letnią gwarancją fabryczną na 100 000 km plus dodatkowe trzy lata rozszerzonej ochrony- łącznie do 8 lat/160 000 km
  • 12 lat gwarancji na korozję perforacyjną.
  • 8 lat/160 000 km gwarancji na akumulator trakcyjny.
  • 8-letnią pomoc drogową (pakiet Mitsubishi Assistance), podlegającą w trzech końcowych latach podobnym warunkom jak przedłużona ochrona – odnawiana co roku w czasie lat obowiązywania przedłużenia.

O  Mitsubishi  Motors:

Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

O firmie Astara: the Open Mobility Company

Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com.                     

 

                                                                         

 

 

 

 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się