Informacje dla mediów

Początek nowego i Dni Otwarte w salonach Mitsubishi Motors

Pod hasłem „POCZĄTEK NOWEGO” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowe modele SUV-a Mitsubishi ASX i pickupa L200. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku marki spod znaku Trzech Diamentów, poinformowanie klientów o premierach nowych modeli i o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia...


Pierwszy salon Mitsubishi Store w Polsce

W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto właśnie pierwszy w Polsce butikowy salon sprzedaży samochodów Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma za zadanie przybliżyć markę spod znaku Trzech Diamentów klientom z największej polskiej aglomeracji. ...


Znakomite wyniki sprzedaży Mitsubishi Motors w Europie

Mitsubishi Motors kontynuuje zdobywanie najbardziej wymagających ze światowych rynków motoryzacyjnych. Na kurczącym się (-1,6%) europejskim rynku** sprzedaż MME od stycznia do września 2019 wzrosła o 7% i osiągnęła 134 886 pojazdów*. ...


Premiery Mitsubishi i pierwszy pokaz ASMR

26 września w In1Place w Warszawie odbyła się prezentacja dwóch nowych modeli samochodów Mitsubishi – ASX oraz L200. By podkreślić wyjątkowość premier i innowacyjny charakter marki, polski oddział Mitsubishi Motors po raz kolejny zdecydował się na niestandardowy scenariusz wydarzenia. ...


Nowe Mitsubishi ASX i L200 oficjalnymi samochodami 35. Warszawskiego Festiwalu Filmowego

W miniony piątek, 11 października, uroczystą Galą Otwarcia z udziałem gwiazd polskiego kina, rozpoczął się 35. Warszawski Festiwal Filmowy - niezwykle cenione w filmowym świecie wydarzenie kulturalne, już od 5 lat wspierane przez polski oddział Mitsubishi Motors. ...


Badania nad źródłami energii odnawialnej

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) bierze udział w wspólnych badaniach źródeł energii odnawialnej, prowadzonych na wyspie Sumba w Indonezji. Celem badania jest zapewnienie energii ze źródeł fotowoltaicznych, które mogą sprawdzić się na odległych wyspach, gdzie trudno jest zapewnić odpowiedni zapas benzyny. ...


Ponad 100% wzrostu sprzedaży we wrześniu

Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów – w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50%. W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to zarejestrowano aż o 107% więcej nowych samochodów Mitsubishi w Polsce. ...


Mitsubishi Motors rozpoczyna sprzedaż Dendo Drive House

Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) rozpoczęła w Tokio od 3 października limitowaną sprzedaż DENDO DRIVE HOUSE (DDH) - domowego systemu Vehicle-To-House (V2H)*1. MMC ogłosiło koncepcję i plan uruchomienia pakietu DDH wraz z serwisem w marcu 2019 r., podczas Geneva Auto Show. ...


Premiery Mitsubishi podczas Tokio Motor Show!

Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zaplanowała podczas 46. Tokyo Motor Show 2019 światowe premiery dwóch samochodów koncepcyjnych: modelu MI-TECH CONCEPT*1 - niewielkiego SUV-a wyposażonego w 4 silniki elektryczne oraz modelu Super Height K-Wagon - reprezentującego segment miejskich K-cars. ...


Mitsubishi L200 2020 debiutuje w Polsce!

Równocześnie z wielkim debiutem najpopularniejszego w Polsce modelu Mitsubishi – SUV-a ASX, swą premierę rynkową świętuje najnowsza, szósta już generacja pickupa Mitsubishi L200. Wytrzymałe, niezawodne i w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała») – takie jest najnowsze Mitsubishi L200. ...