Informacje dla mediów

Europa - rynek, który wyznacza standardy

Łącząc w jedną pętlę wszystkie kamienie milowe, w październiku 2014 r. Mitsubishi Motors świętowało obchody nieprzerwanych czterdziestu lat obecności non stop w Europie - od pierwszego oficjalnego pokazu na londyńskim Motor Show w październiku 1974 r. aż po wprowadzenie na rynki Starego Kontynentu pionierskiego modelu Outlander PHEV.


Nowa strategia marki Mitsubishi

MITSUBISHI MOTORS zaprezentowało nową strategię marki i hasło przewodnie “Drive your Ambition”   Odświeżenie marki – z myślą o kolejnych 100 latach W czasie tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation zaprezentuje swój ambitny plan rozwoju, oparty na dwóch głównych filarach: - Ogłoszenie nowej strategii marki i nowe hasło przewodnie. ...


Mitsubishi prezentuje światu e-Evolution Concept

Mitsubishi Motors prezentuje MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT  Ucieleśnienie nowej strategii marki MITSUBISHI „Drive your Ambition” Tokio, 25 października, 2017 – Podczas 45. Salonu Samochodowego w Tokio, którego otwarcie dla szerokiej publiczności będzie miało miejsce 27 października 2017 roku, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) przygotowała światową premierę koncepcyjnego...


Nowy plan biznesowy i 6 nowych modeli Mitsubishi

Tokyo, Japonia (18 października 2017) - firma Mitsubishi Motors zaprezentowała dziś trzyletni strategiczny plan na rzecz stabilnego i korzystnego wzrostu „Drive for Growth", którego celem jest zwiększenie sprzedaży o ponad 30 procent rocznie, do poziomu 1,3 miliona pojazdów oraz wzrostu poziomu rocznych przychodów do 2,5 bilionów jenów.


Mitsubishi po raz trzeci Oficjalnym Samochodem Warszawskiego Festiwalu Filmowego

W miniony piątek, 13 października, rozpoczęła 33. edycja niezwykle prestiżowego i cenionego w całym filmowym świecie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Już po raz trzeci Oficjalnym Samochodem WFF zostało Mitsubishi. ...


Rusza przedsprzedaż Mitsubishi Eclipse Cross

W polskich salonach Mitsubishi Motors rozpoczyna się dziś przedsprzedaż całkowicie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross. Klienci zainteresowani tym sportowym SUV-em mogą zapoznać się z nim podczas serii przedpremierowych pokazów w salonach spod znaku Trzech Diamentów w 10 miastach Polski (lista placówek na https://nowyeclipsecross.mitsubishi.pl/pokazy-przedpremierowe), gdzie...


4 Żywioły w Mitsubishi L200

Polski oddział MMC stworzył 4 specjalne wersje Mitsubishi L200 i nawiązał współpracę z czterema wyjątkowo utalentowanymi sportowcami, którzy stali się ambasadorami tego wszechstronnego modelu. Odwołujące się w nazwie do 4 żywiołów - Wiatru, Wody, Ognia i Ziemi - limitowane wersje pickupa spod znaku Trzech Diamentów stworzono na bazie specyfikacji Double Cab Intense Plus oraz Instyle i oznakowano emblematami 4 sił natury.


Światowy debiut Mitsubishi e-EVOLUTION CONCEPT w Tokio

45. wystawa Tokyo Motor Show będzie miejscem światowego debiutu MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT - nowego samochodu koncepcyjnego opracowanego przez Mitsubishi Motors Corporation (MMC). Całkowicie elektryczny pojazd nawiązuje do kluczowych cech marki i wskazuje drogę na przyszłość. 


Ruszyły dostawy Mitsubishi Eclipse Cross do Europy

TOKIO, 3.10.2017 – firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) rozpoczęła dzisiaj wysyłkę nowego kompaktowego SUV-a Eclipse Cross do sieci sprzedaży w Europie. Europejski debiut rynkowy Eclipse Cross poprzedzi rozpoczęcie sprzedaży tego modelu na około 80 rynkach na całym świecie, m.in. w Australii, Ameryce Północnej i Japonii.* Rynkowa premiera Mitsubishi Eclipse Cross wiąże się...


Wyznacznik nowych trendów

Obecnie światowy rynek samochodów pick-up (poza Ameryką Północną) przeżywa prawdziwy renesans, a do walki w tym segmencie przyłączają się nowi gracze. Kiedyś samochody typu pick up oferowała jedynie garstka producentów. ...