Informacje dla mediów

5 gwiazdek dla Mitsubishi Eclipse Cross w testach Latin NCAP

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że nowy kompaktowy SUV Eclipse Cross uzyskał maksymalną ocenę 5 gwiazdek w kategorii bezpieczeństwa dorosłych pasażerów, w testach zderzeniowych przeprowadzonych przez Latin NCAP, który ocenia bezpieczeństwo nowych modeli wprowadzonych na rynki w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów. ...


Rośnie sprzedaż Mitsubishi Motors na świecie i w Polsce

Firma Mitsubishi Motors Corporation notuje znaczące wzrosty sprzedaży, produkcji i eksportu. Polski oddział Mitsubishi Motors także uzyskał w pierwszym półroczu 28% wzrost sprzedaży a w samym czerwcu sprzedaż zwiększyła się aż o 58%. ...


Zielone certyfikaty w Mitsubishi Motors Corporation

Mitsubishi Motors Corporation używa systemu zielonych certyfikatów handlowych (Tradable Green Certificates) na zgromadzeniu akcjonariuszy. MMC zawarła umowę z Japan Natural Energy Company Limited (JNEC), na wykorzystanie systemu ekologicznych zielonych certyfikatów (*) i zakupiła certyfikaty od JNEC (25 000 kWh). ...


Nowe centrum szkoleniowe Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że Mitsubishi Motors Tajlandia Co., Ltd. (MMTh), wyłączny producent i dystrybutor samochodów tej marki w Tajlandii, oficjalnie otworzył nowy ośrodek szkoleniowy, Akademię Edukacyjną w Pathum Thani. ...


Polskie gwiazdy rywalizowały w Mitsubishi podczas VIP Cross 2018

W minioną sobotę, 16 czerwca, odbyła się 11. edycja VIP Cross- off-road gwiazd. Polskie gwiazdy zmierzyły się w jeździe po trudnym torze Ekstremalne 4x4 w specjalnie przystosowanych do tego terenowych samochodach Mitsubishi L200 Monster i Mitsubishi Pajero Adventure. ...


"Nowa Gwiazda w mieście"- autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors wprowadza model Space Star 2018 na rynek.

Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...


Innowacyjny program demonstracyjny

METI przyznaje grant na „projekt demonstracyjny dla wirtualnej elektrowni wykorzystującej zasoby energii konsumenckiej (Projekt Aggregator V2G)" Ministerstwo Gospodarki, Transportu i Infrastruktury Japonii (METI) wybrało siedem firm do udziału w Otwartej Inicjatywie na rzecz Innowacji (SII). ...


Duch podróżnika na III Zlocie Mitsubishi

W miniony weekend odbył się III już zlot właścicieli samochodów marki Mitsubishi. Tym razem aż 400 fascynatów pojazdów spod znaku Trzech Diamentów spotkało się w Łomnicy koło Karpacza. 114 załóg Mitsubishi, które połączył słynny, trójdiamentowy znak i pasja odkrywania, przyjaźnie rywalizowały na pięknych, górskich trasach. ...


Maciej Stuhr gra w japońskim stylu

Pierwsze w Polsce zawody Mitsubishi Motors Golf Championship, czyli turniej golfowy połączony z piknikiem rodzinnym i jazdami testowymi samochodami Mitsubishi okazały się wielkim sukcesem. Imprezę uświetnił swą obecnością znakomity aktor i ambasador marki Mitsubishi Maciej Stuhr. „Tym turniejem chcieliśmy mocniej podkreślić siłę i wizerunek marki Mitsubishi. ...


5 milionów Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że z taśm montażowych Mitsubishi Motors Thailand (MMTh), wyłącznego przedstawiciela i dystrybutora marki Mitsubishi w Tajlandii, zjechał pięciomilionowy samochód. ...