Informacje dla mediów

Europa - rynek, który wyznacza standardy

Łącząc w jedną pętlę wszystkie kamienie milowe, w październiku 2014 r. Mitsubishi Motors świętowało obchody nieprzerwanych czterdziestu lat obecności non stop w Europie - od pierwszego oficjalnego pokazu na londyńskim Motor Show w październiku 1974 r. aż po wprowadzenie na rynki Starego Kontynentu pionierskiego modelu Outlander PHEV.


Nowa strategia marki Mitsubishi

MITSUBISHI MOTORS zaprezentowało nową strategię marki i hasło przewodnie “Drive your Ambition”   Odświeżenie marki – z myślą o kolejnych 100 latach W czasie tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation zaprezentuje swój ambitny plan rozwoju, oparty na dwóch głównych filarach: - Ogłoszenie nowej strategii marki i nowe hasło przewodnie. ...


Mitsubishi prezentuje światu e-Evolution Concept

Mitsubishi Motors prezentuje MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT  Ucieleśnienie nowej strategii marki MITSUBISHI „Drive your Ambition” Tokio, 25 października, 2017 – Podczas 45. Salonu Samochodowego w Tokio, którego otwarcie dla szerokiej publiczności będzie miało miejsce 27 października 2017 roku, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) przygotowała światową premierę koncepcyjnego...


Mitsubishi ogłosi nową strategię marki

Nowe samochody, nowa strategia marki i nowe globalne hasło komunikacyjne -Mitsubishi zaprezentuje ambitne zamierzenia podczas Salonu Samochodowego w Tokio Kryje się za tym samochód, design i stylistyka oraz technologia, ale nowa propozycja to znacznie więcej…  Studium Mitsubishi e-Evolution Concept nie jest „tylko” kolejnym nowym samochodem, to przede wszystkim (nowy) początek...


Nowy plan biznesowy i 6 nowych modeli Mitsubishi

Tokyo, Japonia (18 października 2017) - firma Mitsubishi Motors zaprezentowała dziś trzyletni strategiczny plan na rzecz stabilnego i korzystnego wzrostu „Drive for Growth", którego celem jest zwiększenie sprzedaży o ponad 30 procent rocznie, do poziomu 1,3 miliona pojazdów oraz wzrostu poziomu rocznych przychodów do 2,5 bilionów jenów.


Mitsubishi po raz trzeci Oficjalnym Samochodem Warszawskiego Festiwalu Filmowego

W miniony piątek, 13 października, rozpoczęła 33. edycja niezwykle prestiżowego i cenionego w całym filmowym świecie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Już po raz trzeci Oficjalnym Samochodem WFF zostało Mitsubishi. ...


Rusza przedsprzedaż Mitsubishi Eclipse Cross

W polskich salonach Mitsubishi Motors rozpoczyna się dziś przedsprzedaż całkowicie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross. Klienci zainteresowani tym sportowym SUV-em mogą zapoznać się z nim podczas serii przedpremierowych pokazów w salonach spod znaku Trzech Diamentów w 10 miastach Polski (lista placówek na https://nowyeclipsecross.mitsubishi.pl/pokazy-przedpremierowe), gdzie...


4 Żywioły w Mitsubishi L200

Polski oddział MMC stworzył 4 specjalne wersje Mitsubishi L200 i nawiązał współpracę z czterema wyjątkowo utalentowanymi sportowcami, którzy stali się ambasadorami tego wszechstronnego modelu. Odwołujące się w nazwie do 4 żywiołów - Wiatru, Wody, Ognia i Ziemi - limitowane wersje pickupa spod znaku Trzech Diamentów stworzono na bazie specyfikacji Double Cab Intense Plus oraz Instyle i oznakowano emblematami 4 sił natury.


Victor Borsuk ustanowił rekord świata z Mitsubishi L200 - niezwykłe filmy!

26 września 2017 roku przejdzie do historii! W ten wietrzny, słoneczny dzień Victor Borsuk –  najlepszy kitesurfer w Polsce i Azji rozpędzany przez Mitsubishi L200 ustanowił rekord świata unosząc się aż 68 metrów nad ziemią. ...


Światowy debiut Mitsubishi e-EVOLUTION CONCEPT w Tokio

45. wystawa Tokyo Motor Show będzie miejscem światowego debiutu MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT - nowego samochodu koncepcyjnego opracowanego przez Mitsubishi Motors Corporation (MMC). Całkowicie elektryczny pojazd nawiązuje do kluczowych cech marki i wskazuje drogę na przyszłość.